הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה; פוקס - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הרקדנים של סופר-פארם נמצאת בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 05/04/2015

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סופר-פארם ממשיכה את הקו המוכר של הרשת - אסתטיקה אמנותית ■ שיעורי זכירות גבוהים במיוחד לפרסומת המאוירת של בזק

ענת ביין-לובוביץ' 26/03/2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19/03/2015

הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן

ענת ביין-לובוביץ' 12/03/2015

שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה

ענת ביין-לובוביץ' 05/03/2015

הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה

ענת ביין-לובוביץ' 01/03/2015

קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19/02/2015

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 12/02/2015

קמפיין תאגיד המיחזור אל"ה - האהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין סלקום TV הוא הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף ■ הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון נכנסה השבוע למדד על אף שלא שודרה ■ קמפיין בנק הפועלים הוא המושקע ביותר תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 05/02/2015
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 29/01/2015
מספר כניסות למדד לפי משרד פרסום-2014

באומן-בר-ריבנאי - שיאן הפרסומות הזכורות והאהובות ב-2014

הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה

ענת ביין-לובוביץ' 27/01/2015

היונים של ביטוח ישיר - הכי אהובות; הצב של משרד הפנים - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ

ענת ביין-לובוביץ' 22/01/2015

קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 15/01/2015

הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 08/01/2015

הפרסומת למבצע ה-GoPro של בזק: - הכי זכורה ואהובה השבוע

קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות

ענת ביין-לובוביץ' 01/01/2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 25/12/2014

   202122232425262728293031323334   

   נמצאו 708 כתבות   |   עמוד 27 מתוך 45