גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין הזכייניות קשת זכתה בקטגוריית הפרומואים - גם מבחינת זכירות וגם מבחינת אהדה
גיאוקרטוגרפיה: הפרומואים לאפיקים החדשים של קשת ורשת נכנסו לדירוג, והפרומו של רשת זכה לאהדה גבוהה משמעותית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטריוואגו חוזרת לאוויר בהשקעה גבוהה במיוחד - 2.5 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של קמפיין טורנדו ושיעורי האהדה של קמפיין yes גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא של האתר המתמחה במציאת מלונות trivago, והושקעו בה 1.3 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו היא הפרסומת הזכורה ביותר ■ הפרסומת של yes ("קיץ קטסטרופ") לא שודרה השבוע אך נבחרה לפרסומת האהובה ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע: בזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של "משיח" היא המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה של 1.2 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes, "קיץ קטסטרוף", רושמת שיעורי זכירה גבוהים ■ גם טורנדו במקומות גבוהים בזכות הופעה עם כמה פרסומות במקביל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה חריגה של כ-2.4 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
9 מיליוןFREE TVאל עלבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומות