כך עולה מסקר שערך מכון רותם TRI עבור "גלובס" בעקבות תקנות ההחזר הכספי שאושרו אתמול ■ מנהל המכון, אריה רותם: "ברור שיהיו כאלה שינצלו לרעה את החוק, אבל מדובר במיעוט של המיעוט"
בתור לקופה אנחנו זורקים לעגלת הקניות עוד כמה פריטים כמעט מבלי לחשוב - ומייקרים את ההוצאה בעוד כמה עשרות שקלים ■ "גלובס" בדק אילו מוצרים מעמידות הרשתות ממש ליד הקופות - וכמה זה עולה לנו
מכון רותם TRI: רק 11% מהישראלים מתכננים לבקר ברשת ■ הסניף השלישי של H&M ייפתח מחר בחיפה
הדולר מטפס בנחת, והאירו מתדרדר כמצופה. הטור, לפיכך, יוקדש השבוע לצרכן הישראלי
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו
שלא יבלבלו אתכם המסעדות המלאות והקניון ההומה - הוא כאן המיתון, רק שונה
העלאת מחיריםהפקולטהיוקר המחיהמגזין הניהול של הרווארדמותגיםמחקרסקרקמעונאותקניותקניות באינטרנט