"yes נוקטת באקט סחטני כשהיא נמנעת מלתת הודעה בעניין תום תקופת ההתחייבות, ובאופן אוטומטי מעלה את המחיר בתום התקופה למחיר המחירון - הגבוה מתנאי העסקה המקורית"
עו"ד תמר פינקוס הקצתה ל-HOT שבוע לתיקון הפרות חוזרות של חוק הגנת הצרכן - בהן אי-מסירת הסכם בכתב ואי-ביטול עסקה ■ HOT בתגובה: "כמעט כל התלונות אינן מוצדקות"
הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברה להסיר מיידית פרסומים מטעים, בהם מחירי כרטיס טיסה שבפועל עלה יותר ■ צבר בתגובה: אנו עומדים מאחורי המחירים באתר
מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?
לקוחות פרטנר, שהצטרפו לחברה אך לא יכלו להשתמש בשירותיה בשל בעיות קליטה, טוענים כי ביקשו לבטל את העסקה - ונענו בשלילה ■ רק בעקבות פניית "גלובס" בוטלה העסקה במלואה
אושרה הגשת ייצוגית נגד "ונדום אופנה" בגין הטעיית צרכנים, לאחר שהתברר כי החנות מציבה שלטי מחיר כפולים, "מחיר רגיל" ו"מחיר אילת", אך לא מעניקה את מלוא ההנחה מהפטור ממע"מ
הכוונה: להעביר את הטיפול בעבירות על חוק הגנת הצרכן מהמישור הפלילי למישור המינהלי, תוך הגברת הקנסות ■ בתי העסק מברכים על היוזמה - האם הצרכנים צריכים לדאוג?
מתלונות צרכנים שהגיעו לרשות עלה כי ארקיע מפרסמת באתר, ליד המחיר הדולרי של הטיסה, מחיר שקלי לפי שער הדולר ביום התשלום ואף גובה על-פיו - בניגוד לחוק הגנת הצרכן
הממונה על הרשות להגנת הצרכן הציבה אולטימטום של חודשיים לתיקון הפרסומים ■ אוסרת על פרסום מבצעי תיירות כשאזל המלאי ומחייבת פירוט על המחיר לפני ואחרי המבצע
(עדכון) - ביהמ"ש קבע כי HOT, שגררה את לקוחותיה 5 חודשים (!), תפצה ב-10,000 שקל את היורשים על התמשכות תהליך הניתוק ■ טענו בתביעה: "HOT מניחה שהלקוח התמים לא ישים לב למעשיה"
הרצון להחזיר בגד לחנות ולקבל כסף מזומן תמורתו אינה הופכת צרכנים ל"חסרי אחריות"
תוך 3 חודשים ייכנסו התקנות לתוקף, ולקוח שביטל עסקה יקבל בחזרה כסף מזומן - לרוב תוך 14 יום מהקנייה ■ התקנות יחולו על ריהוט, ציוד לבית, מכשירי חשמל, ביגוד והנעלה, שירותי קוסמטיקה, תקשורת ועוד
התקופה האחרונה מביאה עמה גל של כותרות בנושאי חקיקה צרכנית ■ "גלובס" בדק אילו שינויים ישפרו את חיינו כצרכנים, מי עומד מאחוריהם, ומיהם אלה המביעים התנגדות נחרצת למהלכים צרכניים שונים
ח"כ דני דנון מציע לחייב את המפרסמים לציין באופן בולט בפרסומת את המחיר המלא של המוצר או השירות ולכתוב בגודל אות קטן יותר את תנאי המכר ■ במקרה שמדובר בתקופת התקשרות - יוצג המחיר המלא של כל התקופה
משמשת כיום כתובעת הראשית במשרד התמ"ת ■ שר התמ"ת בן-אליעזר: "בחרנו באשת הברזל של עולם הצרכנות"
על אף קביעת הממונה על הגנת הצרכן מסרבת החברה לציית ל"חוק הטכנאים", אשר לפיו איחור או היעדרות של טכנאי מחייבת קנס של 600 שקל כפיצוי לצרכן שהמתין לשווא
שלושה פסקי דין בשבועבית המשפט העליוןבתי מלוןהרשות להגנת הצרכןועדת הכלכלהחברות תעופהטיסותסוכני נסיעותסלקוםתביעה ייצוגית