יפאורה-תבורי קיבלה קנס בגובה של 9 מיליון שקל, ואילו טמפו נקנסה ב-6.7 מיליון שקל • החברה המרכזית למשקאות קלים וחברת מעיינות עדן סירבו לחשוף את היקפי הקנסות שהוטלו עליהן
לאחר ביקושי יתר הושלם השלב המוסדי בהנפקת נתח ממניות חברת המשקאות יפאורה • הגיוס משקף לה שווי חברה של כ-500 מיליון שקל
עפ"י אנטרופי, שווי המוערך ליפאורה גבוה ביותר מ-20% משווי המינימום של 1.5 מיליארד שקל, שלפיו מתוכננת ההנפקה
כלל משקאות הוקמה על ידי כת"ש של לן בלווטניק לצורך הנפקת 15% ממניות יפאורה לציבור, כחלק מרצונה של כת"ש לממש את החזקתה בחברת המשקאות
כלל תעשיות של לן בלווטניק דחתה את הצעתה של קרור אחזקות, הנמצאת בשליטת רודב וגת, לרכישת 30% ממניות יפאורה תמורת 375 מיליון שקל • בכת"ש מעוניינים להנפיק את המניות לציבור לפי שווי חברה של 2 מיליארד שקל
מאבק או עסקה: הצעת בעלי השליטה בחברת המשקאות, בעקבות כוונת כת"ש להנפיק חלק מהחזקותיה ביפאורה • כת"ש: "ממשיכה בהיערכות להנפקה"
כלל תעשיות הודיעה כי תפעל להנפקת 30.4% ממניות יפאורה, לפי שווי שמוערך בכ-2 מיליארד שקל • קרור אחזקות, המחזיקה ביתרת מניות יפאורה, בוחנת האם תרכוש את המניות של כלל תעשיות
הקרן משווייץ תרכוש 14% מחברת המשקאות תמורת 223 מיליון שקל
כת"ש מתכוונת למכור כ-14% ממניותיה של חברת המשקאות הקלים לצד שלישי, ב-223 מיליון שקל, ותעניק לו אופציה לרכישת יתרת מניותיה (כ-16%)
מדוחות שתי החברות הציבוריות בשוק המשקאות - יפאורה-תבורי וטמפו - עולים שיעורי רווחיות גבוהים ■ לדברי קמעונאי, הדבר נובע מכך שהן "שומרות זו על זו" ■ החברות: "לא היו דברים מעולם"
דוחות חברת קרור: הרווח הנקי של עין גדי זינק ב-76% ב-9 החודשים הראשונים של 2016 ■ עלות הפקת שישיית מים מינרלים - 3 שקלים; המחיר לרשתות - 8 שקלים
קרור אחזקות פועלת באמצעות יפאורה-תבורי בתחום המשקאות הממותקים ובאמצעות תפוגן בתחום הטוגנים הקפואים - לא בדיוק המוצרים שמסמלים את הטרנד הבריאותי בשוק המזון
עם זאת, ערכי הסוכר במותגיה הפופולריים של יפאורה עדיין גבוהים ■ בעבר השיקה החברה קולה על בסיס סטיביה, אך המוצר לא הצליח וירד מהמדפים בתוך פחות משנה
פסטיבל הריכוזיות - הולכת השולל הגדולה בעשור האחרון, אחרי ועדת בכר
ניתוח הדוחות של יצרניות המשקאות לא מותיר מקום לספק: יוקר המחיה בישראל אינו גזירת גורל, אלא שילוב בין יצרנים תאבי רווח לצרכנים העונים להגדרה "פראיירים"
שוופס הצליחה להעמיק את האסטרטגיה שלה לרגע מעורר הזדהות אחד בתחום שהמפרסמים בדרך-כלל נמנעים ממנו ■ סמנכ"לית השיווק של יפאורה תבורי: "עשרות אנשים תייגו את חבריהם עם מסרים בסגנון של 'תראה, זה בדיוק אתה/אני'"
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםטמפוכלל תעשיותמיזוגים ורכישותמשקאותמשקאות קליםקרור אחזקותשטראוס