מיתוג מחדש

כתבות אחרונות

 

מליסרון ממתגת מחדש את קבוצת הקניונים שבבעלותה

המיתוג של 5 הקניונים שבבעלות עופר השקעות תחת "קניוני עופר" יבוצע בהשקעה של כ-600 אלף שקל

חגית ברונסקי 23.05.2010

מיתוג מחדש: סניפי ברגר קינג הופכים לסניפי בורגראנץ'

האחים אורגד, בעלי שתי הרשתות, החליטו למתג מחדש את רשת ברגר קינג תחת המותג בורגראנץ' - ובכך לחסוך בתמלוגים לחברה העולמית

אילנית חיות 09.05.2010

חברת נובי הישראלית תמתג את קבוצת מוצרי החלב הסינית יין שיאנג

הפרויקט, הכולל בניית אסטרטגיה כוללת לחברה, יבוצע בעלות כוללת של 2 מיליון דולר

שירות גלובס 21.04.2010

אזורים יוצאת במכרז לבחירת חברה שתבצע לה מיתוג מחדש

במכרז של חברת הבנייה משתתפות חברות מיתוג עצמאיות וכן כאלה השייכות למשרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2010

אופנת JUMP יוצאת במיתוג מחדש ופותחת 8 סניפים חדשים

הרשת תמתג את עצמה כ"אופנה לנשים עובדות", תחת הסלוגן "JUMP - הקולקציה שעובדת בשבילך" ■ תשקיע 13 מיליון שקל במהלך, בהם 5 מיליון שקל בשדרוג סניפים קיימים ו-2 מיליון שקל בסניפים החדשים

אילנית חיות 15.03.2010

רשת השבועונים החרדית "קו עיתונות דתית" משיקה מיתוג מחדש

הרשת מגדילה את התפוצה ל-200 אלף עותקים בשבוע, במקום 140 אלף עותקים כיום ■ מוסיפה גם שני מקומונים חדשים שיגיעו לאזורי בת-ים, חולון, ראשון-לציון, רחובות ובית-שמש

לי-אור אברבך 09.03.2010

חוגלה קימברלי משקיעה 7 מיליון שקל במותג שקמה

מדובר במותג מוצרי צריכה לגילאי 60 ומעלה המספק מענה לסובלים מאינקונטיננציה ■ המהלך כולל מיתוג מחדש, שדרוג קו המוצרים, השקת אתר אינטרנט ועוד

שירות גלובס 21.02.2010

קמפיין תנובה - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת השבוע

Twisted Fly: כ-82% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בקשר לפרסומת, ורבים מהם טענו כי היא "מקסימה ומעוצבת"

ענת ביין-לובוביץ' 14.02.2010

תאגיד הפירות בראשית משקיע 1.5 מיליון שקל במיתוג מחדש

זאת תחת הסיסמה "בראשית - טעם גן עדן" ■ את המהלך מוביל משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

שירות גלובס‏ 11.02.2010

סגן הנשיא לשיווק של רנו: "אני רוצה שהישראלים יתאהבו בנו מחדש"

סטיבן נורמן מצהיר בלי למצמץ כי רנו מתכננת להוביל את התעשייה, כך שבסוף 2012 היא תהיה מספר 1 בעולם מבחינת מכוניות שפולטות 0% של CO2 ■ שי אגסי ובטר פלייס הם רק חלק מהחזון הירוק החדש של החברה

חגית ברונסקי 19.01.2010

איש השיווק של 2009: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק

גוראון זכה בתואר בשל המהלך של בזק להרחבת השירותים בבית הלקוח, תחת הסיסמה "בזק - הכי טוב בבית"

שירות גלובס 17.01.2010

תנובה תשקיע 25 מיליון שקל במיתוג קטגוריות הליבה

מדובר בשינוי לוגו, שפה תקשורתית ואריזות מוצרים ■ החברה תפתח בפעילות רחבה שמטרתה להשיג היכרות קצרה של הצרכנים עם המיתוג מחדש, וזאת על מנת למנוע פגיעה במכירות בשלב שסמוך להשקה

‎‎אילנית חיות‏ 12.01.2010

פיג'ו משיקה מיתוג מחדש: סמל האריה יזכה לחיים חדשים

יצרנית הרכב הצרפתית מעדכנת את סמל האריה הוותיק - ומאמצת ערכים של שימור סביבה, חיסכון ורגשיות

אורי רודריגז-גרסיא 10.01.2010

ערוץ הבידור של ה-BBC יחליף את ערוץ BBC פריים

הערוץ, שייקרא מעתה BBC Entertainment, יזכה לאריזה מיתוגית חדשה וגם לתוכן חדש ■ התוכניות החדשות יעלו לערוץ בתרגום מלא לעברית

מתן שירם 10.11.2009

משרד עמית בן-נון יטפל בתקציב הפרסום של גן האירועים "הווילה" בגן אורנים

בחודשים הקרובים יעבור המקום מיתוג מחדש בהשקעה של כ-5 מיליון שקל ■ היקף תקציב הפרסום של "הווילה" צפוי לעמוד בשנת 2010 על מיליון שקל

שירות גלובס‏ 09.11.2009

קבוצת כלל יוצאת במיתוג חדש - "לכל רגע בחיים יש כלל"

המותג "כלל" יהווה מטריית-גג לכל החטיבות והחברות בקבוצה ■ המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון שקל, הכולל פרסום ברשתות חברתיות ובבלוגים, חסויות בטלוויזיה ופרסום בעיתונות

רון שטיין 08.11.2009

   123456789   

   נמצאו 142 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 9