יש אנשים וארגונים שמצליחים יותר מאחרים להתמודד עם ימי משבר, ומפתחים חוסן • מהו המרכיב הסודי שלהם?
אם יש משהו שמגפת הקורונה הוכיחה, זה שניתן לנהל חלק ניכר מהפעילויות החיוניות במשק באופן מקוון - מפעילות עסקית ועד שירותים • המשבר הוכיח שאנו מסוגלים
מה אפשר ללמוד ממנהיגים כמו טראמפ על ניהול משברים בעולם העסקי?
"אנחנו כרגע עוד בשלב ההלם, כשנצא מהסגר נצטרך להתפכח ולהתמודד עם ההריסות", אומר מוטי שרף מומחה לניהול משברים ובעל משרד ליחסי ציבור: "מנהלים עכשיו צריכים לדאוג שתהיה להם הנהלה רזה וקטנה - וגם אכזרית" • מתוך הפודקאסט של ערן גפן "חצי שעה של השראה"
אי-הוודאות כיום מקשה מאוד על היכולת למצוא הזדמנויות במשבר, ולא נראה שהמצב הולך להשתפר מהותית בקרוב • במקום להבטיח הבטחות סרק, ראוי להודות שבמשבר בהיקף כזה, ספק אם כולנו נוכל למצוא הזדמנות; מצד שני, כולנו יכולים לנסות
כיצד מנהלים בתנאי אי ודאות? איך מקבלים החלטות? כיצד מיישמים אותן? • פנינו למנכ"לים בולטים במשק ושאלנו אותם כיצד הם מתמודדים עם אחד האתגרים הניהוליים המורכבים בקריירה שלהם
בימים אלה נדרש מכל חברי הדירקטוריון להתגייס בזמינות גבוהה לחברות, ליזום דיונים ולייצר שיח, להביט בפרספקטיבה רחבה על המצב והשלכותיו, להציע ולאתגר חלופות המוצעות ע"י ההנהלה ודירקטורים
מכושר המצאה מהיר ועד "הלוואה" של עובדים לחברות אחרות - מה עשו ארגונים סיניים כדי לצאת ממשבר הקורונה בשלום
אם עד כה כל אחד חיפש ומצא רב אינטרנטי אישי, משבר הקורונה מחזיר את הצורך בקבלת מידע אחיד ואמין • משרד הבריאות הוא הראשון שממלא את החלל באמצעות מיתוג נכון, אבל מה יקרה כשתתעורר מחאה על מוכנות המערכת? • וגם: על חלון ההזדמנויות של העיתונות • ה"משבריסט"
המשבר הנוכחי מזכיר משברים מהעבר • כמה הנחות שלמדתי מזמני כמנכ"ל משרד רה"מ יכולות לעזור
מותג הבירה המקסיקני נכנס בעל-כורחו לתוך משבר עצום שהגיע מעולמות אחרים ומקצה אחר של הגלובוס • מה לעשות כשהמילה "קורונה" היא המילה המדוברת ביותר בעולם?
לאסון המעלית היה את כל הפוטנציאל להפוך לפיגוע תקשורתי מבחינת עיריית ת"א. אז איך זה שראש העיר הוותיק היה האחרון לזהות? • דעה
אחרי משבר הרעלות הטונה בארומה ת"א, רשת ארומה ישראל מנסה לחדד את ההפרדה ביו שתי הרשתות בתודעת הצרכנים, ועושה זאת באמצעות פרסומים מטורגטים ברשתות החברתיות וכן במדבקות ובפלייסמנטים בסניפים • האם מדובר במהלך של פאניקה או בצעד נכון?
אשפוז לקוחות ארומה ת"א שאכלו כריך טונה עלול לגרום לחברה נזק תדמיתי שעוד מוקדם להעריכו • מומחים מעריכים שכעת הדילמה היא בין עורכי הדין שמפחדים מתביעות לבין יועצי התקשורת שמציעים שקיפות • ועד כמה נלקח הזיכרון הקצר של הצרכנים בניהול המשבר? • ניתוח גלובס
החולדות במזון שלנו והגופה ברכב שמסיע את המזון אלינו הביתה אכן מזעזעות למראה, אבל בשורה התחתונה לא היו נפגעים בנפש • מה החברות עשו נכון כדי להתמודד עם הפרסום הלא מחמיא, ואיפה הן טעו מול הלקוחות?
הניסיון להימנע מלחוות לחץ או משבר קטן, להתעקש להעלים את החלקים האלה מחיינו, הוא הדרך הכי טובה להפוך אדם פגיע יותר
המשבריסטהתנצלותיוניליוורמשברמשרד הבריאותניהולניהול וקריירהעבודה בימי קורונהפייסבוקתקלות