משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי
ביהמ"ש: מדובר ב"מעשה עשוי" - במובן זה שהעבודות להקמת הרכבת הקלה כבר בעיצומן, לאחר שבקשת התובעים לצו מניעה זמני נדחתה הן במחוזי והן בעליון
העסקים מדשדשים ■ נת"ע טוענת כי אינה הכתובת לפיצוי וגם לא למידע ■ הרשויות משליכות זו על זו אחריות לצרות ■ ויש עוד 5 שנים לפחות לסיוט ■ וגם: מי יפסידו בתביעות
ציידי הזדמנויות מוכרים חלומות לסוחרים בתוואי הרכבת הקלה
45 מיליון שקל ירדו לטמיון בגלל רעיון אווילי שקידמה נת"ע
החניונים שייסגרו: גני יהושע וחוף תל-ברוך בת"א, איצטדיון המושבה בפ"ת ■ משרד התחבורה: חיסכון של 45 מיליון שקל שיועברו לתגבור התחבורה הציבורית במטרופולין
למה לא רוצים לעזור לעסקים בתוואי הרכבת הקלה בת"א?
נפתח לתנועה מחלף מסד-רביד החדש שעתיד להקל באופן משמעותי על עומסי התנועה שהיו עד כה במקום, ולאפשר השתלבות בטוחה ומהירה בכביש 65 הראשי ■ צפו בווידאו
המכונה תקועה בנמל אשדוד בגלל עיכוב במתן היתרי הכניסה לתל אביב ■ גורמים בענף: עלות העיכוב - מאות אלפי שקלים ■ נת"ע: העיכוב לא יפגע בלו"ז הקו בת"א
תקציב הפרסום של עיריית ת"א מטופל במקאן, ותקציב נת"ע מטופל במקאן וואלי
סיור מיוחד באתרי העבודות של תחנות הרכבת הקלה בגוש דן, 10 חודשים לאחר תחילת העבודות: הצצה למקומות שבהם עוד 6 שנים, כך עפ"י ההבטחות, יעברו עשרות אלפי אנשים מידי יום ■ צפו בוידאו
לטענת מנהל רשות החברות, הבקרות על החברות אינן מספקות ולעתים אינן קיימות ■ "תמונה מדאיגה המצריכה נקיטת פעולה מצד גורמי המדינה"
מדוע מסתירה החברה המקימה את הרכבת את אתרי העבודה?
מדובר באחד המכרזים הגדולים של הרכבת הקלה ■ השופט קבע כי עתירתן של אלסטום וקאפ התבססה על "שמועות, חשדות, הטלת דופי והכפשת אנשים רבים"
על פי הערכה בקרב גורמי הממשלה, מדי יום נוסעים כ-120 איש מארבעת חניוני "חנה וסע" ■ חישוב גס מעלה שעבור כל נוסע משלמת המדינה מדי יום כ-550 שקל ■ "הם נוסעים ריקים ועולים למדינה כ-18 מיליון שקל בשנה"
בשורת מכתבים בין הצדדים, הם מאשימים זה את זה בעיכוב המיזם ■ השבוע יתפרסם דוח ביקורת של רשות החברות נגד מכרז הקרונות של נת"ע
פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהינקי קוינטמטרומירי רגבמשרד התחבורהעיריית תל אביברשות המטרותחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה