כפתרון זמני נבחרו חברות דנה הנדסה ואלדד ספיבק הישראליות לנהל את הפרויקט שיחל ב-2 באוגוסט עבור 153 מיליון שקל
והכול בגלל תחילת העבודות על הרכבת הקלה בת"א ■ חילופי ההאשמות נמשכים: נת"ע דורשת עוד שוטרים, המשטרה דורשת עוד חניונים ■ גורם במשרד לביטחון פנים: "הציבור לא יודע מה מחכה לו"
מבקר המדינה "החליט לבחון בזמן אמת את היערכות הרשויות השונות לתחילת עבודות התשתית של הרכבת הקלה" ■ השר לביטחון פנים גלעד ארדן מבקש לכנס פגישה דחופה בנוגע להסדרי התנועה לקראת תחילת העבודות
שפיר הנדסה טענה כי סולל בונה אינה עומדת בתנאי המכרז של נת"ע, וביקשה מביהמ"ש להכריז עליה כזוכה ■ סולל בונה: עתירת שפיר הוגשה בחוסר תום-לב, ודינה להידחות על הסף
שפיר ושותפתה האיטלקית טוענות כי הקבוצה הזוכה לא עומדת בתנאי המכרז, ולכן יש להכריז עליהן כזוכות ■ מדובר במכרז הגדול ביותר בפרויקט, הכולל בניית שתי מנהרות של כ-5 ק"מ ובניית 6 תחנות רכבת תחתית
בעצם אישורו של ישראל זינגר הוסר איום מרכזי של עיכוב העבודות על הקו הראשון של הרכבת הקלה
שר התחבורה בתדרוך לקראת תחילת העבודות על הקו האדום: "הנחיתי את נת"ע לפעול כמה שניתן מתחת לקרקע גם אם זה עולה יותר. זה משביח את הקרקע מעל ומקדם פרויקטים. גם מבחינת ביטחון - תחנות תת קרקעיות ומנהרות יכולות לשמש כמחסה בשעת חירום"
צוות הבדיקה שמונה לבחון את ההתקשרות צפוי לפרסם בקרוב את מסקנותיו לגבי ההסכם, שהיקפו מוערך ב-800 מיליון שקל ■ עדיין לא ברור אם מכרז הקרונות שפרסמה נת"ע לקו האדום יבוטל
גלי גלט שמחי, סמנכ"לית בנת"ע, מסבירה איך החברה מתכוונת להקל על הסוחרים שייפגעו מעבודות הרכבת הקלה
יהודה בר און מאיים על ראש העיר ישראל זינגר בפנייה לוועדה המחוזית שתאפשר לעקוף את המהנדסת המקומית ■ בעיריית רמת-גן טוענים שתוואי הרכבת יפגע אנושות בעיר ואומרים: "נשקול פנייה לבג"ץ"
סולל בונה והחברה הסינית יכרו שתי מנהרות באורך 5 ק"מ כל אחת ויבנו 6 תחנות ■ השר ישראל כץ: "כפי שהובטח, פרויקט הרכבת הקלה נמשך כסדרו. זכיית הקבלן היום היא צעד חשוב בהוצאתו לדרך של הפרויקט"
לקראת כניסתן של 8 מכונות כרייה ענקיות שיפעלו בתל אביב, בוצעה לפני מספר ימים אחת מיציקות הפיר שתאפשר את כניסתן ■ מנכ"ל נת"ע: "נת"ע ערוכה להתחיל בביצוע העבודות כבר בחודש יוני, כך שעשויה להיות אפשרות שמועד תחילת העבודות יוקדם"
סגן נשיא חטיבת הרכבות הקלות בבומברדייה ל"גלובס": "אין טעם או זמן לפתח קו אחד בנפרד כפי שעושה היום נת"ע; יש לבנות קווים חדשים במקביל" ■ וגם: רוצים תחבורה ציבורית בשבת? יש מחסור של כ-2,000-2,500 נהגים
המכרזים שנמצאים על הכוונת: ההתקשרות עם PB ומכרז הקרונות
מנכ"ל שיכון ובינוי זכיינות: בישראל קיימים מוסדיים שמחפשים להשקיע את כספם לטווח ארוך ובסיכון נמוך
מדובר בתחנה שמתוכננת להיות אחת התחנות הגדולות ביותר של הרכבת הקלה, והיא תכלול 3 מפלסים: לקו האדום, לקו הירוק העתידי ולכרטוס
פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהינקי קוינטמטרומירי רגבמשרד התחבורהעיריית תל אביברשות המטרותחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה