בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י
ב-2014 פרסמה קלאב מד בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון
דיויד קרשאו, מנכ"ל קבוצת הפרסום M&C SAATCHI, שוהה בימים אלה בארץ, לאחר שהקים שלוחה מקומית יחד עם שותפים ישראליים ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר את הבחירה להתרחב דווקא לישראל
הבעלות על משרד הפרסום בישראל תתחלק בין סוכנות M&C SAATCHI העולמית, פרסום בן-נתן ואלון הוכדורף
הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא
אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט
איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"
רוברטס הציג לפרס את פתרון ה"בריף" הבלתי אפשרי: פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני
מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה
איך הפך בן המהגרים, ששינו את שם משפחתם עם נחיתתם בבריטניה בעקבות שלט פרסומת שראו בנמל-התעופה, לארכיטקט הניצחון של דיויד קמרון, ראש הממשלה הבריטי הצעיר ביותר ב-200 השנה האחרונות? ■ וכן, יש גם זווית ישראלית
מדו"ח המסכם את הקריאייטיב בעולם עולה כי עקב המיתון בוטלו בשנה שעברה תחרויות פרסום רבות
נשיא רשת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י בראיון בלעדי למגזין "פירמה": "אני חושב שלישראל לא אכפת מההתדמית שלה, כל הפוקוס שלכם הוא על שימור. אם הייתם רוצים לשנות את המותג שלכם - קודם צריך שיהיה לכם אכפת"