כוונת רשות השידור לפצל את הפרסום בקול ישראל לזיכיונות שונים זוכה לתגובות קשות מצד הפרסומאים ואנשי המדיה: "זו פרת המזומנים האחרונה שנשארה לרוממה - וגם אותה הם הורגים"
הוועדה ביקשה מרשות השידור להציג חלופה חדשה: "הכללים אינם נותנים מענה לסוגיית ניגוד העניינים העלולה להיווצר מפתיחת המכרז גם לפרסומאים ולמפרסמים"
לפני שנה הגישה רשות השידור תביעה נגד שפ"מ ב-100 מיליון שקל ■ כעת רוצה הרשות לקבוע כי גם מפרסמים יתמודדו במכרז להחלפת החברה ■ מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי, עולה להתקפה
הרכב הוועדה בראשות האלוף (במיל') דני יתום כולל בעיקר בכירים במערכת הביטחון
(עדכון) - ועדת הכלכלה דנה בהצעה להאריך בשנה נוספת את הוראת השעה המסדירה שידור חסויות ותשדירי שירות בתחנה הצבאית ■ טוניק: "גלי צה"ל היא תחנת הרדיו הכי זולה בארץ"
הכנסת אישרה הערב את החלטת הממשלה מלפני כשבועיים להאריך בשנה נוספת את הוראת השעה המאפשרת שידור חסויות ותשדירי שירות בתחנה הצבאית
כך מאיימים בהתאחדות תחנות הרדיו האזוריות ■ "לא יעלה על הדעת שתחנה צבאית, הממומנת ע"י המדינה מתקציב הביטחון, תפעל בניגוד לדין ותשדר פרסומות וחסויות באופן פיראטי"
(עדכון) - השרים נמנעו שוב מלקבע את יכולתה של גלי צה"ל לשדר פרסומות והאריכו בשנה נוספת את הוראת השעה ■ עיתונאי בתחנה ל"גלובס": "הפוליטיקאים מתנקמים בנו על סיקורם"
PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר
מהבדיקה עולה כי החוזים אינם עומדים בכללי הרשות השנייה, כאשר בין היתר הם אינם כוללים עמידה בתקנות של שיבוץ פרסומות ואזכורים מסחריים בשידורים
שר הביטחון הגיש ערר על ההחלטה של ועדת השרים לדחות את חוק הפרסום בגלי צה"ל ■ בערר מבקש ברק להבהיר כי אין סכנה לתחנות הרדיו האזוריות או לעוגת הפרסום אם החוק יעבור
מפקד גלי צה"ל מתכוון לערער על ההחלטה בוועדת השרים לדחות את החוק שמעגן את האפשרות של התחנה הצבאית לגבות כסף על שידור פרסומות, חסויות ותשדירי שירות
התשדיר של עמותת "אפרת", שירד מהשידור אחרי ביקורת של ארגוני הנשים והתערבות של חברי הכנסת, חוזר בקרוב לרדיו אחרי שעבר שיפוץ קל - ובהסכמת בג"ץ
בפרסומת ברדיו האזורי אומר הקריין, שמשדר גם מבזקים בערוץ 10, כי "מחירי הדלק יורדים"
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
בדו"ח של מבקרת הפנים של הרשות נכתב כי ישנם כשלים בהתקשרות עם שפ"מ
אברהם פרחילי-אור אברבךספוטיפייפודקאסטפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליקול ישראלרשות השידורשפ"מתאגיד השידור "כאן"