בשל תקלה במערכת שיבוץ הפרסומות ברדיו שבחר התאגיד, לא יכלה טרגט ספיריט למכור פרסומות והפסדיה בשל כך נאמדו ב-12 מיליון שקל
למרות התיקונים, המערכת שבחר התאגיד עדיין לא מסוגלת לתת מענה הולם לשיבוץ ולפיקוח על פעילות הפרסום העמוסה בערוצי הרדיו שלו - וזכיינית הפרסום טרגט ספיריט מבקשת לעשות שימוש זמני במערכת של זכיין הפרסום של רשות השידור
לפני כחודשיים, כששידורי התאגיד יצאו לדרך, התברר כי במערכת שנבחרה לצורך שיבוץ הפרסומות ברדיו קיימת תקלה שאינה מאפשרת את השיבוץ בפועל ■ כעת נראה כי התקלה תוקנה ■ ההפסד עד כה מאי-שידור פרסומות ברדיו: כ-12 מיליון שקל
אף שבנתוני ה-TGI הקרוב לא צפויים שינויים דרמטיים - התחנות שבבעלות דוד בן-בסט רוצות להעלות את המחיר ב-15% כבר בחודש הבא ■ בשוק מעריכים כי הסיבה לכך היא עודף הביקוש לפרסום ברדיו האזורי, כיוון שברדיו של התאגיד אין פרסומות בשל תקלה
עפ"י הערכות יעברו כמה שבועות עד שהתקלה תיפתר - ובינתיים מפסיד התאגיד כ-1.5 מיליון שקל בשבוע ■ המרוויחה הגדולה: קבוצת שפ"א, שתחנות הרדיו האזורי שלה נהנות משפע חסר תקדים של פרסומות שמוזרמות אליהן
התקלה גרמה לתאגיד ולזכיין הפרסום החדש טרגט מרקט אובדן הכנסות של מאות אלפי שקלים
גורמים בשוק: ההליכים המשפטיים שנוקטת שפ"מ נגד המכרז נועדו להביא לדחיית המכרז, מה שיאפשר את הארכת ההתקשרות עמה ■ גם יבואנית iRobot מתעתדת להתמודד במכרז
מציעים פוטנציאליים במכרז יהיו רשאים להביע עמדה בנוגע לעתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, בה היא מבקשת להורות לתאגיד השידור להכניס תנאי הפוסל ממפרסמים להתמודד במכרז
ביהמ"ש ידון בעתירה שהגישה שפ"מ נגד תנאי המכרז, ולכן המכרז לא ייסגר היום
במקביל נדחה זאת הפעם השנייה מועד הגשת המסמכים במכרז כדי לענות על עוד שאלות הבהרה
"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש
אבי משולם, מנכ"ל רדיו ת"א, מרוצה מההחלטה להפסיק למכור פרסום באמצעות שפ"א ■ "לא היינו הולכים למהלך של מכירת פרסום לבד, לולא היינו מניחים שנגדל באמצעותו"
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים בר"ג איים לתבוע את התחנה הצבאית, לאחר שהעורך הלשוני שלה, ד"ר אבשלום קור, טען כי אין להעלות פרסום שאינו בשפה העברית
מפקד גל"צ ירון דקל פסל קמפיין של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, משום שכלל סיסמה ובה המילה "גלובלי" ■ במרכז האקדמי מתכננים לעתור לבג"ץ: "החלטה לא חוקתית ולא מידתית"
זאת לאחר שמצאה כי תשדירי הרדיו מפנים לתוכניות של הוט ללא אישורה, באופן שעלול לעודד שימוש פיראטי באינטרנט ■ TAKE: "צעד מצער מאד"
חברת ADIO תספק נתונים על קהל המאזינים בדיגיטל ועל אפשרויות הפרסום בפלטפורמה
אברהם פרחילי-אור אברבךספוטיפייפודקאסטפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליקול ישראלרשות השידורשפ"מתאגיד השידור "כאן"