פרסום ברדיו

כתבות אחרונות

 
בניין קול ישראל / צילום: איל יצהר
לפני כולם

קול ישראל: כמות הפרסום תגדל ב-3 דקות לשעה

כמות הפרסום ברדיו הציבורי תגדל מ-9 דקות ל-12 דקות בשעה - זאת עקב הנחיה של מנהל קול ישראל החדש, שמעון אלקבץ, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר

לי-אור אברבך 29.10.2014

רשמית: שפ"מ מפסיקה לעבוד עם רשות השידור

עקב עימות בין הצדדים - שפ"מ, המשווקת את הפרסום בתחנות קול ישראל, הודיעה כי העבודה עם רשות השידור תופסק ממחר ■ כעת שפ"מ עומדת להיסגר

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 31.12.2013

מי תמצמץ ראשונה: שפ"מ או רשות השידור?

חברות המדיה ממתינות לפתרון הסכסוך בין רשות השידור לחברה שמוכרת את זמן הפרסום בתחנות הרדיו שלה ■ לאחר ששפ"מ הציבה תנאים חדשים להמשך ההתקשרות, רשות השידור מסמנת שהיא רוצה למכור בעצמה את מלאי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2013
לפני כולם

מכה לרשות השידור: שפ"מ מפסיקה לעבוד איתה

הסיבה: החלטת הרשות כי שפ"מ, שמוכרת פרסום לקול ישראל, תפסיק לשווק את רשת ד' דוברת הערבית ■ מדובר באובדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים בשנה

לי-אור אברבך 31.07.2013

מנכ"ל שפ"מ: "הפרסום ברדיו פחות סקסי, אבל זה עובד"

מבין כל אמצעי המדיה, הרדיו הוא היחיד שלא נפגע אשתקד מהתכווצות עוגת הפרסום ■ רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ המוכרת את הפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל, מאמין שההצלחה הזו מבוססת על פרסום נושא תוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2013

"תדר ה-FM ברדיו ילך וייעלם עם ההתפתחות הטכנולוגית"

מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה" 103FM, אייל פאר, טוען גם כי המפרסמים עדיין לא יודעים לפלח מספיק טוב את המאזינים

לי-אור אברבך 06.03.2012
לפני כולם

רשות השידור מאריכה את ההתקשרות עם שפ"מ

‎‎ההסכם נחתם לאחר מו"מ ארוך ולאחר שהרשות כבר פרסמה מכרז חדש למציאת זכיין למכירת זמן האוויר בקול ישראל‏‏

‎‎לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ'‏‏ 02.01.2012
מינוי בכירים | לפני כולם

סולי אברמוב תהיה אחראית על הפרסום ברשות השידור

אברמוב שימשה בעבר כסמנכ"לית המסחר והשיווק בערוץ 10, כמשנה למנכ"ל סחר ושיווק ב"מעריב" וכמנכ"לית שפ"א

רועי ברק 15.12.2011

רשות השידור תקים מערך פרסום פנימי למכירת זמן אוויר

המערך למכירת זמן פרסום בקול ישראל‏ יוקם אחרי שאף גורם לא ניגש למכרז בנושא

רועי ברק 17.11.2011

רשות השידור שוקלת למכור בעצמה את זמן הפרסום בקול ישראל

‎האפשרות עלתה לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז של רשות השידור שפורסם בנושא

לי-אור אברבך 02.11.2011
לפני כולם

שפ"מ לביהמ"ש: לבטל את מכרז הפרסום בקול ישראל

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט ברשות השידור לצאת למכרז חדש ולא להאריך את ההתקשרות עם שפ"מ ■ שפ"מ לביהמ"ש: ההחלטה התקבלה בהליך לא תקין

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 24.10.2011

רשות השידור פרסמה מכרז לפרסום בתחנות קול ישראל

בניגוד לשנים קודמות בהן נבחר רק זכיין אחד, המכרז הנוכחי קובע כי יהיו לכל הפחות 3 זכיינים

רועי ברק 12.09.2011

שאמה: למנוע מרשות השידור לצאת במכרז על הפרסום בקול ישראל

זאת על רקע ההערכות כי הוועד המנהל ברשות השידור עשוי לפרסם מכרז כזה בימים הקרובים

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2011

"הרפורמה בפרסום בקול ישראל תביא לאובדן הכנסות של 150 מ' ש'"

בדוח מיוחד שהזמינה שפ"מ קובע הכלכלן שמואל סלבין כי "אין כל היגיון כלכלי בפרסום מכרז מפוצל למכירת זמן האוויר ברדיו. תהיה זו טעות הגובלת בחוסר אחריות מצד רשות השידור"

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2011
לפני כולם

רשות השידור הזמינה דוח על הרפורמה בפרסום ברדיו

על-פי הערכות, הדוח של חברת טאסק אינו כולל בחינה של הכדאיות הכלכלית של הנושא

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2011
לפני כולם

ח"כ מטלון: לעצור את הרפורמה בפרסום ברדיו

הח"כ הדגיש כי לא נתקבלה עבודה הבוחנת את היתכנותו הכלכלית של המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 26.08.2011

   12345   

   נמצאו 78 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5