כמות הפרסום ברדיו הציבורי תגדל מ-9 דקות ל-12 דקות בשעה - זאת עקב הנחיה של מנהל קול ישראל החדש, שמעון אלקבץ, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר
עקב עימות בין הצדדים - שפ"מ, המשווקת את הפרסום בתחנות קול ישראל, הודיעה כי העבודה עם רשות השידור תופסק ממחר ■ כעת שפ"מ עומדת להיסגר
חברות המדיה ממתינות לפתרון הסכסוך בין רשות השידור לחברה שמוכרת את זמן הפרסום בתחנות הרדיו שלה ■ לאחר ששפ"מ הציבה תנאים חדשים להמשך ההתקשרות, רשות השידור מסמנת שהיא רוצה למכור בעצמה את מלאי הפרסום
הסיבה: החלטת הרשות כי שפ"מ, שמוכרת פרסום לקול ישראל, תפסיק לשווק את רשת ד' דוברת הערבית ■ מדובר באובדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים בשנה
מבין כל אמצעי המדיה, הרדיו הוא היחיד שלא נפגע אשתקד מהתכווצות עוגת הפרסום ■ רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ המוכרת את הפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל, מאמין שההצלחה הזו מבוססת על פרסום נושא תוצאות
מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה" 103FM, אייל פאר, טוען גם כי המפרסמים עדיין לא יודעים לפלח מספיק טוב את המאזינים
ההסכם נחתם לאחר מו"מ ארוך ולאחר שהרשות כבר פרסמה מכרז חדש למציאת זכיין למכירת זמן האוויר בקול ישראל
אברמוב שימשה בעבר כסמנכ"לית המסחר והשיווק בערוץ 10, כמשנה למנכ"ל סחר ושיווק ב"מעריב" וכמנכ"לית שפ"א
המערך למכירת זמן פרסום בקול ישראל יוקם אחרי שאף גורם לא ניגש למכרז בנושא
האפשרות עלתה לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז של רשות השידור שפורסם בנושא
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט ברשות השידור לצאת למכרז חדש ולא להאריך את ההתקשרות עם שפ"מ ■ שפ"מ לביהמ"ש: ההחלטה התקבלה בהליך לא תקין
בניגוד לשנים קודמות בהן נבחר רק זכיין אחד, המכרז הנוכחי קובע כי יהיו לכל הפחות 3 זכיינים
זאת על רקע ההערכות כי הוועד המנהל ברשות השידור עשוי לפרסם מכרז כזה בימים הקרובים
בדוח מיוחד שהזמינה שפ"מ קובע הכלכלן שמואל סלבין כי "אין כל היגיון כלכלי בפרסום מכרז מפוצל למכירת זמן האוויר ברדיו. תהיה זו טעות הגובלת בחוסר אחריות מצד רשות השידור"
על-פי הערכות, הדוח של חברת טאסק אינו כולל בחינה של הכדאיות הכלכלית של הנושא
הח"כ הדגיש כי לא נתקבלה עבודה הבוחנת את היתכנותו הכלכלית של המהלך
אברהם פרחילי-אור אברבךספוטיפייפודקאסטפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליקול ישראלרשות השידורשפ"מתאגיד השידור "כאן"