אמזון אומנם טורפת נתחי שוק בקצב מסחרר, אבל זה לא אומר שלחנויות הלא-וירטואליות לא יהיה מקום נכבד בסדר העולמי החדש ■ כתבה ראשונה בסדרה
פייסבוק הודיעה על השקת זירת המסחר בעברית ובערבית ■ הזירה פועלת ב-51 מדינות ומשמשת יותר מ-550 מיליון אנשים ■ הקונים יוכלו לאתר מוצרים לפי קטגוריות ולפלח באמצעות מסננים ■ ההתקשרות בין המוכר לקונה תיעשה בפייסבוק מסנג'ר, והעסקה עצמה לא תתבצע דרך פייסבוק
אחרי שג'ף בזוס הפך לאיש העשיר בתבל, הדוחות הכספיים של אמזון מחזקים את ההערכה שהיא תשלוט בעולם הטכנולוגיה בשנים הקרובות - ולא רק בו
ענקית הקמעונאות המקוונת של ג'ף בזוס פרסמה היום את דוחותיה הרבעוניים ■ רשמה ברבעון הכנסות של כ-60 מיליארד דולר, מתוכם כ-5 מיליארד דולר משירותי הענן ■ המניה עולה במסחר המאוחר
eBay תחליף את פייפאל ב-Adyen ההולנדית ■ הצעד עשוי לתרום 2 מיליארד דולר להכנסות eBay
הדירוג נקבע לפי כמות החבילות, ולא לפי תחשיב המשקלל את גודל האוכלוסין בכל אחת מהמדינות, כך שבאופן יחסי אפשר בהחלט להבין שאנחנו קונים המון באתר
לא רק מרכז לוגיסטי: נציגי אמזון ביקרו בחברות צריכה גדולות בארץ במטרה למפות את תנאי הסחר בשוק המקומי ■ החברה בוחנת בשלב זה כניסה לישראל בתחומים שאינם מזון - אופנה וטקסטיל, ספרים, אמצעי מדיה ומוצרי אלקטרוניקה ■ תמכור גם תוצרת הארץ
תחרות לפעילות האונליין של סופר-פארם: קטגוריית הקוסמטיקה שתשווק עדיקה תכלול מותגים בילאומיים כמו לאוקסיטן, מייבלין ניו-יורק, לוריאל, גרנייה ועוד, בטווח מחירים של 10-240 שקל
האתרים מהם הזמנו בעיקר הם עלי אקספרס, ש-50% מההזמנות ארצה נעשו דרכו, ואחריו eBay ■ כרמיאל היא העיר המובילה בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה
ככה זה כשאתה האיש העשיר בעולם, עם כישרון ייחודי ומפחיד לבנות ולהרוס כלכלות ■ ועוד לא דיברנו על התוכנית לשגר תיירים לחלל ב-2019 ■ אנשי השנה של "גלובס"
מגמת המכירות באינטרנט שצוברת תאוצה מבשרת על מהפכה ■ זו הזדמנות לשים לב למדד החברות הגדולות בתחום, שצפוי לרבע את גודלו עד שנת 2020
לפי ניתוח של חברת ההשקעות נומורה, מכירות הבגדים של אמזון בארה"ב כבר השתוו למכירות הבגדים בסך 25 מיליארד דולר של וולמארט ו-22 מיליארד דולר של מייסי'ס ■ עם זאת, אמזון בינתיים מצליחה בעיקר במוצרי בסיסיים ופופולרית במיוחד בקרב גברים ששונאים קניות
החברה: "אנו מאמינים שהפיתוח החדש יסייע ליצור מהפכה באופן שבו רוכשים בגדים אונליין"
בקשה לתובענה ייצוגית: החברה גובה עמלות המרה גם מלקוחות שיש בחשבונם מטבע זר, בניגוד לתנאי ההסכם ■ ב"כ התובע: פייפאל לא יידעה את הלקוחות שנפגעו אודות התקלה ונמנעת מלהשיב הכספים
חגית ציטיאט-לוין, מנכ"לית חברת ביטוחי האשראי הגדולה בישראל, החשופה לחברות לכל אורך השרשרת הקמעונאית, מזהירה מפני הגידול בסיכון במכירות אונליין ("לא עושים פה אונליין אמיתי") ומחוסר האיזון בתחום ("שופרסל עצומה ומכתיבה את השוק")
ניתוח של חברת כרטיסי האשראי כאל מגלה כי בעקבות העלייה במספר כלי הרכב עלה היקף העסקאות בתחום הדלק בכמעט 7%, זאת לאחר ירידה של כ-3% בשנה הקודמת ■ בענף התקשורת נרשמה עלייה ב-2017, אחרי ירידה בשנים האחרונות במחזורי העסקאות
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל