אתגר דלי הקרח בקמפיין ה-ALS מספק חומר למחשבה גם למותגים מסחריים ■ במקום להמציא את הגלגל, צריך לפעמים לחזור למשהו קליל שנשען על תובנה בסיסית: אנשים רוצים לעזור - אבל הם עושים צעד רק כשמאתגרים אותם אישית
מסקר שערכה בזק בינלאומי עולה כי כ-52% מהעסקים הקטנים מסתמכים בעיקר על שיווק מפה לאוזן
מהבחינה העסקית-שיווקית, הפסדנו בענק את המלחמה הזו
שיווק בזמן אמת הוא אחד ממנועי הצמיחה הגדולים של טוויטר ■ בראיון ל"גלובס" מסביר עלי ג'פארי, סגן נשיא שיווק ומכירות של טוויטר באזור EMEA, כיצד הנשיכה של לואיס סוארס במונדיאל סייעה להגדיל מכירות של מותגים שונים
החברה השיקה שירות שמקנה לעסקים קטנים כלי ניהולי שיסייע להם בניהול העסק בהיבט של שיווק, פרסום, ניהול לקוחות ועוד ■ מוטי אלמליח: הפלטפורמה Bigger מייצרת הזדמנות לעסקים קטנים להגדיל את היקף פעילותם בעלויות נמוכות
ברבנק, מנהל שיווק ערוצי דיסני במרכז ובמזרח אירופה ובשווקים מתפתחים, יגיע ארצה כדי להשתתף בוועידת 2014 MAD, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, שתיערך ב-16 ביולי
שפירא, שהיה בעבר מנכ"ל חוגלה קימברלי, מנכ"ל אל-על ומנכ"ל סלקום, יקבל את הפרס מאיגוד השיווק הישראלי במסגרת טקס פרסי האפי 2014
ועידת MAD תתקיים ב-16 ביולי ותשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם יחשפו את החידושים בתחומם
מנכ"ל טבע אמר בכנס חדשנות שהשתתף בו כי אנו חיים בעידן של מהפכות שבו החזקים לעיתים נעלמים ■ "אתה מפספס פנייה אחת - במקרה הטוב אתה מפגר אחרי המובילים, במקרה הגרוע אתה מוצא את עצמך מחוץ לכביש"
עולם השיווק והפרסום בסין רחוק מאוד מכל מה שקורה במערב ■ מה התפקיד של איש האסטרטגיה במשרד סיני, איך קשור האלכוהול הסיני לעסקאות הפצה, ולמה אסור לחתום על מסמכים עם עט אדום?
הכנס ייערך ב-23 בינואר ■ בכל דיון תעלה על הבמה דמות מרכזית מעולם השיווק, המדיה והתקשורת, שתתמודד מול 3 שואלים ש"יעלו אותו על הגריל"
בעידן של ריבוי ערוצי פרסום ולחץ גובר להשגת תוצאות מהירות, ההחזר על ההשקעה הפרסומית והשיווקית הופך כמעט לחזות הכול
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי