תלונות

כתבות אחרונות

 

רשות השידור שוברת שיא: 52% מהתלונות על האגרה מוצדקות

נציב קבילות הציבור: "אזרחים מוצאים עצמם בסיפור קפקאי; מופעלים עליהם לחצי קבלני הגבייה הפרטיים, שמאיימים בצווי עיקול, בקנסות ובתשלומי שכ"ט מופקעים" ■ "אזרחים מותשים, מתוסכלים - שבועות אין מענה במוקדי הגבייה"

לי-אור אברבך 28/07/2013

תלונות רבות על באגים בגרסת הניווט החדשה של Waze

התלונות טוענות שהאפליקציה קורסת כאשר מנסים לקבוע ניווט, מחיקת ספר הכתובות מרשימת המעודפים ותקיעות חוזרות של התוכנה ■ החברה: בימים הקרובים ייצא עדכון גרסה חדש

צחי הופמן 04/06/2013

מעללי רשות השידור: המציאה חוב בגלל "טעות הקלדה" - ועיקלה רכב

רשות השידור היא שיאנית תלונות הציבור המוצדקות בדוח נציב תלונות הציבור ל-2012 ■ איך מוכיחים נציגי הרשות שיש ברשותכם טלוויזיה - ומה יש לסמנכ"ל אגף הגבייה לומר לאזרח תמים שנפתח לו תיק בהוצל"פ למרות שלא היה חייב שקל?

לי-אור אברבך 22/05/2013

טעון שיפור: לקוחה שחוברה לנטוויז'ן נותקה מלחצן המצוקה

3 חודשים לאחר ההתחברות לקו הטלפון הביתי של נטוויז'ן, גילתה נ' כי שירות לחצן המצוקה אינו פעיל על הקו החדש ■ נטוויז'ן: תלונת הלקוחה נבדקה וטופלה

מיכל רז-חיימוביץ' 01/05/2013

הבנקים החזירו ללקוחות 2.4 מיליון שקל עקב תלונות ב-2012

21.5% מהתלונות על בנקים ועל החברות לכרטיסי אשראי נמצאו מוצדקות בשנת 2012, לעומת 26.1% בשנה הקודמת ■ מבין חמש הקבוצות הבנקאיות, קבוצת לאומי והבינלאומי דורגו באופן הגבוה ביותר

נדב נוימן 10/04/2013

גידול של 2.4% בתלונות הציבור למשרד התקשורת ב-2012

זאת למרות הרפורמות ■ 48% מהתלונות נמצאו מוצדקות - עלייה של 21% לעומת 2011 ■ את כמות התלונות שנמצאו ראויות לבדיקה מובילה פלאפון

גד פרץ 09/04/2013

סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?

שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"

אפרת אהרוני 14/03/2013

ענף התקשורת עדיין מוביל במצעד התלונות; פלאפון בראש

80% מתלונות הצרכנים שהגיעו השנה למועצה לצרכנות התבררו כמוצדקות, והיקף התלונות עלה ב-11% ■ על מה הצרכנים בישראל מתלוננים? על בעיות במוצרים, על חיובים שגויים, על הטעיה ועל סירוב לבטל עסקה

אפרת אהרוני 07/03/2013

יו"ר רשות השידור על האגרה: "שקל ליום - סכום מגוחך"

יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, מוביל מהלך של שינוי אופן גביית אגרת הטלוויזיה ■ המדיניות הבלתי מתפשרת של אמיר גילת: "אפס סבלנות למשתמטים מהאגרה - 100% סבלנות למשלמים" ■ היעד: הפחתת התלונות בשליש

לי-אור אברבך 21/02/2013

תלונות שונות נגד גרופון: צירוף מקרים או התנהלות לקויה?

במקרה אחד לקוחות התקשו לבטל עסקה בגין מוצר שהתעכב, ובמקרה אחר מתלונן בעל עסק כי לא קיבל תשלום מהחברה

אפרת אהרוני 17/02/2013
אבי נמני | לפני כולם

מחצית מתלונות הציבור ברשות השידור: בנושא האגרה

נציב קבילות הציבור: "גביית האגרה על-ידי עורכי הדין מציקה מאוד לציבור, ורבים מתלוננים על אגרסיביות יתר, גביית שכר-טרחה לא מוצדק וקנסות מיותרים" ■ אבי נמני צפוי להפסיק לפרשן את המשחק המרכזי בשל ניגוד עניינים

לי-אור אברבך 06/12/2012

יועצי השקעות - כך תתמודדו עם לקוח "בעייתי"

ודאי נפגשתם איתם כבר, ואם עדיין לא נפגשתם, יש סיכוי סביר שתפגשו אותם בעתיד ■ הלקוחות שמתלוננים ומאשימים רק אתכם בכישלונות ■ להלן מספר טיפים להתמודדות

שירי דובר 09/10/2012

ג'קט קרוע, חולצה שדהתה בכביסה: על מה מתלוננים צרכני האופנה?

נעל שנהרסה אחרי שבוע או חולצה שדהתה בכביסה אינם חריגים - כך לפי דוח אמון הציבור עבור "גלובס", שמגלה כי כמעט מחצית התלונות בענף נוגעות למוצר פגום

מיכל רז-חיימוביץ' 03/10/2012

שעות לאחר ההשקה: תלונות על בעיות במסך של האייפון 5

הערכות: יותר מ-10 מיליון יחידות של האייפון החדש נמכרו בסוף השבוע ■ המשתמשים מתלוננים על שורה של תקלות ■ מחירו של המכשיר בישראל צפוי להיות כ-4,000 שקל

צחי הופמן 23/09/2012

רוב התלונות על בתי-מלון: שירות לא הולם, רעש והמתנה לאוכל

משרד התיירות: 571 תלונות על בתי-מלון וסוכני נסיעות הוגשו מתחילת השנה

ספיר פרץ 23/09/2012

מאוכזבים מהשירות במסעדה? פידבוקס יכול לפתור את הבעיה

Feedbox מאפשר למשווקים לקבל משוב מהלקוחות ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה במסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, בתי מלון ועוד

רועי גולדנברג 06/09/2012

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7