תקלות

כתבות אחרונות

 

תקלה ב-DTT: חלק מהמנויים לא יכולים לצפות בטלוויזיה

הרשות השנייה: מדובר בתקלה בקנה-מידה ארצי ■ צוותים הנדסיים פועלים לתיקון התקלה

לי-אור אברבך 02.02.2011

מנכ"ל בזק זומן למשרד התקשורת בעקבות התקלה

אבי גבאי צפוי להגיע מחרתיים למשרד מלווה בסמנכ"ל ההנדסה בבזק, יובל קינן ■ התקלה השביתה בשבוע שעבר את מערכת הטלפוניה החדשה של החברה (NGN) למשך 5.5 שעות

גד פרץ 30.01.2011

מחירון יד2: תאריך עליית הרכב לכביש - חשוב או לא?

קונה פוטנציאלי הפסיד כסף בגלל ליקוי במחירון של אתר יד2 ■ הפיצוי המוצע: מודעה חינם

איתי רום 30.01.2011

משרד התקשורת לבזק: אל תתחמקו - תנו הסבר מספק על התקלה

מהמידע שהעבירה בזק למשרד התקשורת עד כה עולה תמונה מעורפלת, ובמשרד הביעו ביקורת

גד פרץ 27.01.2011

הפיצוי של בזק: שיחות חינם לסלולר למשך שבוע מיום א'

ההטבה מוגבלת עד 1,000 דקות לקו ■ אין צורך בהרשמה לקבלת ההטבה, והיא מופעלת באופן אוטומטי לכלל מנויי בזק ■ "נפיק את כל המסקנות הנדרשות מהתקלה אתמול"

יעל גרונטמן 26.01.2011

זה היה מהיר: ייצוגית ב-217 מיליון שקל נגד בזק בעקבות התקלה

לקוחות עסקיים תושבי המרכז מבקשים מבית המשפט לחייב את החברה בפיצויים בגין הפגיעה בלקוחותיה, לאחר ששירותיה הושבתו אתמול במשך כ-7 שעות

אפרת אהרוני 26.01.2011

תקלה כמו בבזק עוד תגבה חיי אדם

במקום שמנחם תירוש יבדוק רק את התקלה בסלקום, טוב היה לו נתנו לו מנדט רחב יותר

גד פרץ 25.01.2011

בזק מתנצלת ומעדכנת: תוקנה התקלה ששיתקה מאות אלפי לקוחות

(עדכון) - ‎התקלה היא אחת החמורות ביותר שידעה בזק בשנים האחרונות ■ בחברה מעריכים כי התקלה נגרמה משגיאות שנעשו במסגרת עבודה ברשת ה-NGN

גד פרץ 25.01.2011

עמוס שפירא ל"גלובס": "שביעות-רצון הלקוחות עלתה"

מנכ"ל סלקום מתייחס בשיחה עם "גלובס" לתקלה הגדולה וטוען כי הלקוחות לא כועסים על החברה ■ בסלקום עדיין לא יודעים מה מקור התקלה, אך שפירא מבטיח: "היא לא תחזור"

יוסי ניסן 17.01.2011

חגיגה לפושעים בחסות משטרת ישראל: מוקד 100 לא זמין

תקלה במוקד 100 של המשטרה בכל אזור הדרום לא מאפשרת לקבל פניות מאזרחים במצוקה ■ הפתרון: טלפון זמני במספר 08-6464201/11 עד לתיקון התקלה

אתר חדשות ערוץ 2 10.01.2011

סלקום: לא יודעים עדיין מה מקור התקלה; נעדכן בעוד 3 חודשים

‎מבוכה בוועדת הכלכלה: מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל השתיק את סמנכ"ל ההנדסה חיים גרון בדיון על סלקום

גד פרץ‏ 05.01.2011

שידור חי מאתר האסון

יום שידורים מיוחד מחדר השינה של ר' ו-ד', שלא התעוררו כי השעון ב-iPhone לא צלצל

דרור פויר 03.01.2011

כמה תיאלצו לשלם כדי לתקן iPhone שהתקלקל?

עלויות התיקון יכולות להגיע עד 1,700 שקל ■ מבדיקת ארגון "אמון הציבור" עבור "גלובס" עולה כי הלקוחות חשופים לתקלות מקוממות וכי הם כבולים לתנאי אחריות דרקוניים

צחי הופמן 03.01.2011

תקלה בהוטמייל של מיקרוסופט גרמה להיעלמות מיילים

מאות ממשתמשי שירות הדואר האלקטרוני התלוננו בפורום התמיכה הטכנית באתר הוטמייל ■ הגולשים אף התלוננו על העברה של המיילים מהדואר הנכנס אל תיבת המסרים שנמחקו

שירות גלובס 02.01.2011

באג 2011 ב-iPhone: "השעון המעורר פשוט לא צילצל"

לקוחות ברחבי העולם התלוננו: "תקלה בכמה מגירסאות מערכת ההפעלה גרמה לכך שהמכשירים לא הפנימו את המעבר לשנה החדשה - והתרעות ההשכמה פשוט לא עבדו"

שירות גלובס 02.01.2011

צפו בווידיאו: מנכ"ל סקייפ מתנצל על התקלה ומבטיח פיצוי

סלקום לא לבד: ביום ד' אתר סקייפ היה מושבת ל-30 שעות, תקלה שטרם תוקנה במלואה ■ הלקוחות יפוצו במייל - כ-30 דקות שיחה בחינם וכשבוע שיחות חינם ללקוחות הקבועים

שירות גלובס 24.12.2010

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 436 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 28