תקלות

כתבות אחרונות

 

סלקום: "רוב הלקוחות לא חווים יותר תקלה"

(עדכונים שוטפים) - סלקום: "אנו ממשיכים לעבוד בנוהל חירום לפחות ב-24 השעות הקרובות" ■ שפירא: "זו התקלה החמורה ביותר בתולדות סלקום; אני מקווה שלא מדובר בפגיעה מתוכננת"

גד פרץ 02.12.2010

המועצה לצרכנות: "אנו מצפים מסלקום לפצות באופן הולם"

עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"

דפנה הראל-כפיר 01.12.2010

רשת פייסבוק קרסה למשך שעות; מה הסיבה לתקלה?

תקלה בבדיקה האוטומטית של זכרונות בפייסבוק הכניסה את האתר ל'לופ' של ניסיונות עצמיים לתקן את השיבושים ■ מנהלי האתר נאלצו "לכבות" את המערכת לחלוטין

אתר חדשות ערוץ 2 24.09.2010

יותר מדי שנות טובות: שיבושים בשליחת הודעות SMS בפלאפון

מגיפת האיחולים לחג נותנת אותותיה: חלק מלקוחות הרשת הסלולרית לא יכולים לשלוח הודעות טקסט ■ פלאפון: "הלקוחות יכולים לקבל הודעות, מדובר בשיבושים נקודתיים אשר מטופלים"

עומר רבין 08.09.2010

גולשים מדווחים: אתר הרשת החברתית פייסבוק אינו נגיש

בשעות האחרונות מדווחים גולשים מהעולם, ובפרט מישראל, על קשיים להיכנס לאתר פייסבוק, ועבור גולשים רבים העמוד כלל לא עולה ■ הדיווחים על כך מופיעים בעיקר בטוויטר

נועה פרג 31.08.2010

סליחה, תקלה: תושבי בקעת הירדן לא קולטים אף תחנת רדיו

מדובר בתקלה הנמשכת חודשים ארוכים ■ ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחייני, פנה למבקר המדינה בעניין

לי-אור אברבך 23.08.2010

לקוח yes לא הצליח לקלוט ערוצים, התנתק - ונדרש לשלם קנס

בעקבות פניית "גלובס" הודתה החברה בשורת התקלות והחליטה בטובה לוותר על קנס היציאה ■ yes: "אנו מתנצלים"

אפרת אהרוני 09.08.2010

הכספומט שהפך למכונת מזומנים: הוציא 400 שקל במקום 100 שקל

"הלך שם טירוף כל הלילה, ולא הפסיקו להגיע אנשים", סיפרה אחת הנשים שהגיעו לכספומט בעפולה. "אנשים פחדו שייגמר הכסף ולא יישאר להם. הם התקשרו לקרוביהם אפילו ב-4 לפנות בוקר רק בשביל להגיד להם להגיע לכספומט"

אתר חדשות ערוץ 2 08.08.2010

אורנג' עונה לטענותיי

אריק אלסטר, מנהל אגף ציוד הקצה בחטיבת השיווק באורנג', מסביר לי את מקור הבעיות

יזהר שי 02.08.2010

מכתב למנכ"ל אורנג'

"ל-9700, המכשיר היקר בתולדותינו, תקלות שלא תיקנו. יכולנו לפתור אותן, אך לא נטרח"

יזהר שי 27.07.2010

מי אמור להעניק שירות למוצרים שנרכשו מחברות שהתמזגו?

לקוחות של ערוצי זהב, שלימים נטמעה ב-HOT, ושל 013 ברק לשעבר, שלאחר מיזוג הפכה ל-013 נטוויז'ן, מתקשים לקבל בחברות החדשות מענה על תקלות במוצרים שרכשו

מיכל רז-חיימוביץ' 02.05.2010

מה רציתם, חארקירי?

ביפן התרבות שונה. מנהלים לוקחים אחריות באמת, לא רק דומעים לעיני התקשורת

עמי ברנד 13.02.2010

גל: מערכת המחשוב "נט המשפט" תמשיך לפעול למרות התקלות

מנהל בתי המשפט, משה גל, אמר את הדברים במהלך דיון סוער בוועד המרכזי של לשכת עוה"ד, שזומן נוכח טענות של עורכי דין בת"א ובמרכז על תקלות ועיכובים הנגרמים לעבודת בתי המשפט בשל מערכת "נט המשפט"

יובל יועז 10.02.2010

תאונה מתוקשרת

האם השריטה בתדמית טויוטה תהפוך לדפיקה בשלדה של כל תעשיית הרכב היפנית?

שמחה סיגן 10.02.2010

מה שקרה בטויוטה קורה כל הזמן

יש מי שרוצים לנפח כשל שכיח בענף כדי לקצור שלל לקוחות בזירת התחרות

דובי בן גדליהו 09.02.2010

תקלה ב-Google Sites פגעה במשתמשים בישראל ובעולם

גולשים שניסו להיכנס לאתרים המבוססים על השירות של גוגל נתקלו בהודעת שגיאה 502, המציינת בעיה זמנית בשרתים ■ גוגל: "הבעיה מטופלת, אנחנו מתנצלים על אי-הנוחות"

נועה פרג 19.01.2010

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 436 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 28