עיכוב של 8-10 שנים שבמהלכו התנפחה עלות הפרויקט מ-3 מיליארד שקל ל-6 מיליארד שקל ■ בין הממצאים: הצגת נתונים מופרכים על תוואי חלופי
ב-64% מהפרויקטים של תשתיות תחבורה בישראל עלות הפרויקט גבוהה מאומדן העלות הראשוני
שווי השוק של החברה, שבדירקטוריון שלה חברה הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס, עומד על כ-14 מיליון שקל בלבד
בשבועיים הקרובים ייחרץ גורלו של פרויקט הרכבת הקלה בת"א - אלו לקחים יש להפיק מהפרויקט המקביל בירושלים, וכיצד אפשר "ללמוד מטעות של 2.5 מיליארד שקל לפני שעושים טעות של 10 מיליארד" * שלב הסיכומים
יו"ר ועדת הכלכלה בכנסת, אקוניס האשים היום את האוצר בעיכוב: "הניסיון של פקידי האוצר לבלום את הרכבת נדון לכישלון" ■ האוצר: "הטענה מגוכחת, עברו רק 3 שבועות מאז אישור התוכנית"
בפסגת הנדל"ן של "גלובס" אמר היום עמית לנג: "השאלה היא האם הממשלה מעוניינת לנהל ביקושים או לסלול עוד ועוד, וניהול ביקושים אפשר לעשות באמצעות כביש אגרה" ■ לדבריו בימים הקרובים ייקבע אם לתקצב את פרויקט הרכבת הקלה בת"א או לא
הערב הסתיימה פגישה בהשתתפות כל הצדדים המעורבים בפרויקט: החשב הכללי, זכיינית הפרויקט חברת שפיר הנדסה ונציגי בנק לאומי ומגדל המלווים את הפרויקט ■ להערכת גורמים המעורבים בפרויקט, במידה ואכן תושג הסכמה בימים הקרובים ניתן יהיה לסיימו עד סוף השנה
כך לפחות מקווים קבלני התשתית והסלילה בעקבות פרסום מדד סלילה מעודכן - בו שונו משקליהם היחסיים של הרכיבים הוותיקים במדד כמו מחירי הדלק, האספלט ועבודות העפר
דחה בקשה של בעלי עסקים בעיר לחייב את משרד התחבורה, את עיריית ירושלים ואת חברת סיטי פס לבצע את העבודות במסגרת מזורזת ■ השופט: "לבי לבי למבקשים, אך אהדה לחוד וסמכות משפטית לחוד"
מדובר בתשלום התקופתי עבור השלמת אבן הדרך השביעית בפרוייקט ■ באוצר נימקו את התשלום החלקי בכך שסיטי פס לא סיימה את השלמת העבודות במקטע
גורמים באוצר אמרו בתגובה כי המסמך אינו טיוטת תשקיף אלא ניירות עבודה שהוכנו בחברה לקראת הכנת התשקיף והוגשו לחברי הדירקטוריון של חברת הנמל
לפני שבוע חשף "גלובס" כי הממונה על ההגבלים העסקיים רונית קן בודקת האם יש מקום להכריז על IDE כמונופול בתחום המים המותפלים
הממשלה פועלת לקרר את הפעילות הספקולטיבית בשוק ההון ■ ד"ר יעקב מימרן: כל קבוצה המבקשת רישיון תכלול גורם מבצע בעל ניסיון מוכח בניהול ובביצוע פרויקט בתחום חיפוש והפקת נפט וגז
להערכת אברמוב העומד בראש קבוצת ברן, תחום שיצמח במהירות הרבה ביותר בשנתיים-שלוש הקרובות הוא האנרגיה, בדגש על פרויקטים בתחום הגז הטבעי, אנרגיה מתחדשת והתייעלות אנרגטית
אמנון שפירה: "הודית שאינך מבין חלקים בחישוב התעריף החדש"■ לסקר: "התעריפים לא יאפשרו לחברה תפקוד תקין" ■ לאחרונה הציע לסקר להעלות את תעריף החשמל בכ-5% למשך שנתיים וחצי כדי לממן את השלמת תוכנית החירום להגדלת כושר ייצור החשמל של החברה
בנייהבצלאל סמוטריץ'הרכבת הקלהחברת החשמלמשרד האוצר תשתיותתחנות כוחמומחים כותביםתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה