האישור מאפשר להתחיל בביצוע העבודות בשער הגיא, נחל יתלה ועמק הארזים
מיכה גולדמן משלים שנה בתפקיד יו"ר החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) וזה מספיק לו כדי לצאת למלחמה ברפורמת התחבורה של רה"מ בנימין נתניהו והשר ישראל כץ; "התפקיד שלי הוא לשכנע שהפתרונות שלנו יותר טובים ואמיתיים"
התוכנית, הכוללת חפירת מנהרה באורך 700 מטר מתחת לקסטל, מעוררת התנגדות רבה מצד תושבי היישובים הסמוכים בגלל הכוונה לבטל את מחלף מוצא ולבנות במקומו גשר
השוק הישראלי כבר הוכיח כי קיים פוטנציאל רב לייצור חשמל סולארי, אך הביורוקרטיה עלולה לעצור את השלב הבא - הקמת מתקנים פוטו-וולטאים בינוניים וגדולים על שטחים פתוחים
מכון ירושלים: מדובר בתנאי הפרטה "בעייתיים שעלולים להפחית את אטרקטיוויות רכישת המניות"
משאב מקבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר והמשפחות מנור ולבנת החליטו לסגת אתמול מהעסקה לרכישת הנסון ■ עזריאלי מנהלת מגעים ראשוניים עם HeidelbergCement, בעלת השליטה הגרמנית בהנסון, ובשלב זה לא ברור לפי איזה תג מחיר מתנהל המו"מ
ממשלת סין השקיעה 17 מיליארד דולר בבניית קו הרמוני ■ מרבית הנוסעים בנסיעת הבכורה היו בני המעמד הבינוני שהתפתו לקסם החדשנות של הרכבת ויצאו ליום כיף
מנכ"ל הרכבת: "אני המלצתי להעביר את הפרויקטים כדי לממש את חזון הרכבת" ■ משרד האוצר: "ראינו רק מצגת ולא עבודת מטה מסודרת"
האוצר הודיע לזכיינית הרכבת הקלה בראשות אפריקה ישראל, כי הוא דוחה בקשתה לארכה לצורך ניהול המו"מ ■ גורמים באוצר: סיכוי ממשי לביטול ההסכם, צעד שיוביל להלאמת הפרויקט
מחיר המים במתקן ההתפלה באשדוד שאותו היא אמורה להקים יעמוד על 2.36 שקלים למ"ק מים במונחים ריאליים ■ נשקלת האפשרות לבטל את הפרויקט אם מקורות לא תעמוד במחיר שנקבע
האמפי יכיל 12 אלף מקומות ישיבה ועלותו הכוללת צפויה להסתכם בכ-40 מיליון שקל ■ בעקבות היכרות של ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', עם דנקנר, הועלו פרויקטים נוספים שנמצאים על סדר היום העירוני
יאיר המבורגר: "ברבעון הראשון של 2011 תיסע הרכבת הקלה בירושלים" ■ ראש עיריית ת"א: "אין לי שום סמכות בענייני תחבורה"
האם כדאי להכניס לשוק מפעילי סלולר וירטואליים חסרי תשתית סלולרית עצמאית?
החברה הציגה בדוחות מזומנים חופשיים בסכום גבוה משמעותית משיש לה בפועל ■ השבוע הודיעה מע"צ לחברה על ביטול הסכם עימה, המהווה חמישית מצבר ההזמנות
עד כה התקיימה במתחם בנייה חלקית והאיצטדיון נמצא בשלב השלד ■ המכרז החדש נפתח היום וייסגר ב-21 בדצמבר ■ העירייה מחפשת קבלן ראשי חדש להמשך הבנייה לאחר שלא הצליחה להגיע לפשרה עם חברת רמט
ראש עיריית ת"א-יפו ל"גלובס" נדל"ן: "אנחנו המדינה היחידה בעולם שעדיין משלמים בה לאוטובוס בתוך האוטובוס, שמגיעים לתחנה ולא יודעים מתי יגיע האוטובוס, ואין התחייבות לרמת שירות" ■ "אם ניתן יהיה לבוא מכפר-סבא ב-15 דקות אל מרכז ת"א, זה ישטח גם את מחירי הדירות"
בנייהבצלאל סמוטריץ'הרכבת הקלהחברת החשמלמשרד האוצר תשתיותתחנות כוחמומחים כותביםתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה