פרסום דיגיטלי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ

אינסטגרם נפתחת לפרסום בישראל: מה הפוטנציאל למפרסמים?

פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם ב-35 מדינות, כולל ישראל ■ האם למהלך יש פוטנציאל להגדיל משמעותית את נתח הפרסום ברשתות החברתיות בארץ, ומה חושבים המפרסמים על הפלטפורמה?

רועי גולדנברג 10.09.2015
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ

אינסטגרם תציג פרסומות - גם למשתמשים בישראל

פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם לכ-30 מדינות ■ קוקה-קולה, בזק, P&G, שטראוס ועדיקה יהיו המפרסמים הראשונים

רועי גולדנברג 09.09.2015
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ

אינסטגרם משנה את חוקי הפורמט: האם זו הזדמנות למפרסמים?

אינסטגרם תאפשר להעלות תמונות וסרטונים בפורמטים חדשים שצפויים להקל על המפרסמים, אבל מומחי שיווקי מזהירים כי הגולשים בפלטפורמה לא יקבלו בברכה קמפיינים שנעשו לפורמטים אחרים

אדוורטייזינג אייג' 01.09.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
PwC | לפני כולם

ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

לי-אור אברבך 26.08.2015
משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"

איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום

חגית פלג-רותם 16.07.2015
ג'ון קרני - סמנכ"ל דיגיטל MCCANN EUROPE/ צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

בכיר במקאן: "האם העולם הדיגיטלי הוא רק לתקשורת?"

ג'ון קרני, ראש הדיגיטל במקאן אירופה, התייחס לפערים הקיימים בין הטכנולוגיה לבין המוצרים שבהם אנו משתמשים: "זה נקרא 'גמדות דיגיטלית' - כאשר הדיגיטל והחברה מתפתחים באופן מהר יותר משאנחנו רגילים לו

ספיר כלפון 15.07.2015
Wix בתוך פייסבוק / מתוך פייסבוק

משתמשי Wix יוכלו ליצור קמפיינים בפייסבוק: "כלי שיווקי אדיר"

במסגרת שיתוף-הפעולה ניתן יהיה להסב ניוזלטרים שיוצרו באמצעות Wix לקמפיינים בפייסבוק

שירי חביב-ולדהורן 14.07.2015
גבי אטל ורן ברקן / צילום:ראובן קסטרו ועינת לברון
‏Next In‏ | לפני כולם

שת"פ חדש: גבי אטל מקים עם רן ברקן סוכנות דיגיטל

אטל פרש לאחרונה מזניט מדיה, וברקו הוא מחלוצי הדיגיטל בישראל ובעלי חברת המדיה NEXT IN

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2015
תמר רשף / צילום: איל יצהר

"סטארט-אפים וטכנולוגיה הם המקום הטבעי למשרד פרסום"

תמר רשף, סמנכ"לית פיתוח עסקי באדלר-חומסקי, משקיעה רק ב-3-5 סטארט-אפים בשנה, אבל פוגשת 300, ולחלק מהם היא פותחת דלתות מול חברות מסחריות בארץ ובחו"ל ■ כתבה אחרונה בסדרה "החיים בדיגיטל"

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2015
הדס גרוסמן / צילום: איל יצהר

"הטכנולוגיה היא לא המהות, אבל היא כלי הכרחי בשיווק"

הדס גרוסמן, מנכ"לית Mint, זרוע הטכנולוגיה של פובליסיס ישראל, מאמינה שהטכנולוגיה היא האמצעי להגיע לצרכן בצורה מתמשכת ולתת לו ערך

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2015
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר

הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 20.05.2015
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר

"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"

למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"

יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?

רועי גולדנברג 14.05.2015
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
אמיר וייס / צילום:איל יצהר

"במשרדי הפרסום כאן לא מבינים שהם לא מבינים בדיגיטל"

אמיר וייס חזר ב-2007 לקבוצת מקאן עם מטרה ברורה: לפתח את זרוע המדיה בדיגיטל ולצאת לשוק הבינלאומי ■ הדרך לשם עברה ברכישת חברת סקינדו ■ כתבה ראשונה בסדרה על אנשי פרסום בולטים בתחום הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2015
גיא בר / צילום: יחצ
Y&R | לפני כולם

מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל

y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2015

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 331 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988