פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר

"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"

ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2016
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סבב שינויים בצמרת חברות הדיגיטל GO ואטומי

עמית שגיא מונה למנכ"ל GO ■ גלעד נחום, שותפו של אדיר רגב ב-GO ב-8 השנים האחרונות, עובר לנהל את החברה-האחות אטומי שיווק דיגיטלי, ביחד עם אריאל בורטניק, המנכ"ל בפועל

שירות גלובס 15.03.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית

כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל

לי-אור אברבך 01.03.2016

"אנחנו יכולים להציל את עולם העיתונות ולהחזיר לו את היוקרה"

גופי המדיה מאבדים מדי שנה עשרות מיליארדי דולרים כתוצאה משימוש בחוסמי פרסומות ■ UntouchableAds הישראלית פיתחה מערכת שמתריעה בפני בעלי האתרים על שימוש בחוסמי פרסומות ומספקת פתרונות טכנולוגיים כדי להילחם בהם

לי-אור אברבך 01.03.2016

ביטול מודעות בעמוד החיפוש בגוגל ייקר את הפרסום?

הנפגעות העיקריות יהיו החברות הקטנות, שמהן ענקית החיפוש התחילה דרכה

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2016

טוויטר משיקה פורמט פרסום חדש - שיופיע מיד עם הכניסה אליה

המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2016
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי

הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2016
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק

גם המפרסמים עושים לייק: עלייה במחיר ובנפח המודעות בפייסבוק

80% מהפרסום מתבצע במכשירים ניידים ולכן מופיע בפיד ולא בצד המסך ■ גוגל מצליחה להתחזק כשער כניסה לאתרים אחרים, ובמחצית השנייה של 2014 גילחה 4% מהנתח של פייסבוק

אדוורטייזינג אייג' 01.02.2016
קורס ב Digitalent / צילום: תמר מצפי

דיגיטלית ברמת שפת אם: מנהלי השיווק נאבקים על הרלבנטיות

מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"

רועי גולדנברג 27.01.2016
שירותי בריאות כללית לוגו מעודכן
טוויסטד | לפני כולם

טוויסטד זכתה מחדש במכרז הדיגיטל של קופ"ח כללית

אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2016
פרופ' סקוט גאלוואי / צילום ארכיון: DLD

"פרסומות זה מסריח. הן הופכות למס שרק עניים משלמים"

פרופ' סקוט גאלוואי נתן את ההצגה השנתית שלו בכנס DLD - לאן הולך עולם הדיגיטל ■ השורה התחתונה: השליטה של אפל, גוגל אמזון ופייסבוק לא תיפגע

רועי גולדנברג, מינכן 19.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

העוגה לא תופחת: ההוצאות לפרסום עלו ב-4% בלבד ב-2015

הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2016
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי

הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי

הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי

אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
יוניון | לפני כולם

יוניון מדיה מרחיבה פעילות בדיגיטל ופותחת את UNION HEAD

החברה תיפתח בשותפות עם בעלי חברת YELLOW HEAD, שי כרמי וגל בר, ותנוהל ע"י צחי מנצור, מי שהיה מנכ"ל חברת הדיגיטל של יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2015

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 27