ההחזר על ההשקעה בפרסום בתחום הקמעונאות באפקליציות iOS גבוה פי 17 מאשר במודעות באנדרואיד
חברת האבטחה White Ops זיהתה אתרים ש-20%-90% מהמודעות והקליקים בהם מזויפים כתוצאה מתהליכים אוטומטיים שרצים בהם
בסיומו של יום, אנחנו נמצאים במצב אבסורדי שבו אין לנו מדד רייטינג רשמי למדיה הכי מדידה ■ אם לא נתעשת, התקציבים בדיגיטל רק ילכו ויקטנו
הנפקת חברת הפרסום המקוון אמורה להתבצע בבורסה של לונדון בתחילת 2014
עפ"י GroupM, מדובר בהנמכה של תחזית קודמת שדיברה על גידול בסך 4.5%
האתר מדווח למפרסמים השונים על כמות חשיפות, אך בפועל הגולשים לא צופים בבאנרים ■ באתר מכחישים את הטענות
רן גוראון בוועידת MAD: "אין ספק שעולם הפרסום עובר שינוי לכיוון הדיגיטל" ■ רובי דואק, מנהל תחום מובייל בגוגל אירופה: "חדירת הסמארטפונים הולכת ועולה; אם אתם לא חושבים על אסטרטגיית מובייל היום, תהיו חייבים לעשות את זה"
תומס גנסמר סייע להביא את אובמה פעמיים לבית הלבן באמצעות גיוס תרומות של מאות מיליוני דולרים מהדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" לקראת ועידת MAD הוא מדבר על ההבדל בין עבודה עם פוליטיקאים לבין עבודה עם מותגים מסחריים
PwC: הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב עמדו ב-2012 על 36.6 מיליארד דולר
הצעה לקמפיין מוניציפלי דיגיטלי מבריק, שאף מועמד לא יאמץ
התובנה של השיווק בעידן הדיגיטלי: אם זה לא קורה עכשיו, זה פשוט לא קורה
לדברי היו"ר מוריס לוי, הקבוצה מחפשת לרכוש חברות דיגיטל בשווקים מתעוררים
eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל
שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל
משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג
לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"
בינה מלאכותיתגוגלישראליות בוול סטריטמטא (META)משפיעניםמשרדי פרסוםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטשיווק דיגיטלי