פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

פרסום דיגיטלי: דוגמאות לפלטפורמות פרסום חדשניות במיוחד

דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל

נועה פרג, ניו-יורק 13.11.2010

קמפיין "מכונת הלייקים" של פובליסיס-אידיאולוג'יק זוכה בפרסים

הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית

נועה פרג 10.11.2010

האם משרדי האינטראקטיב והדיגיטל העצמאיים יצליחו לשרוד?

אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?

נועה פרג 22.10.2010

מרטין סורל, מנכ"ל WPP: "הדיגיטל כבר מהווה 28% מעסקינו"

סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה

אדריאן פילוט, הפורום הכלכלי העולמי, סין 23.09.2010

"ההשפעה הגדולה ביותר על צרכנים מגיעה מהצרכנים עצמם"

סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי

חגית ברונסקי 18.08.2010

זה באמת ישנה את העולם

ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה

אלון גל 18.08.2010

תחזית אופטימית לפרסום בעולם: צפי לצמיחה ב-3 השנים הקרובות

לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום

נועה פרג 27.07.2010

סם בול: "אם אתה לא נהנה - סימן שאתה עושה משהו לא נכון"

בול, מנהל הקריאייטיב של סוכנוות הפרסום Lean Mean Fighting Machine, מסביר שהוא מחויב לייצר עבודה קריאטיבית ללקוחות - אבל שהמטרה היא גם לעשות כיף ■ ראיון לרגל הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק

נועה פרג 16.07.2010

התפוח תופח: מה יעשה ה-iAd של אפל לפרסום האינטראקטיבי

סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב

נועה פרג ורותם דנון, ניו-יורק 22.05.2010

מקאן השקיעה בחברה לשירותי שיווק מבוססי מנועי חיפוש

ההשקעה בחברת קומפיוקול נאמדת בכמה מיליוני שקלים, והיא מבוסס על שיתוף-פעולה אסטרטגי ■ שתי החברות ימשיכו לפעול באופן עצמאי, אך מקאן תיחשף ללקוחות קומפיוקול, וקומפיוקול תיחשף ללקוחות מקאן

נועה פרג 03.05.2010

משרד הפרסום שמצעיד אותך אחורה

במקום לקדם עסקים במדיה החדשה הוא תוקע - פשוטו כמשמעו - אותך, הלקוח, במקום שלך

ד"ר יניב לויתן 27.04.2010

הכסף על הרצפה, חפש את הבלטה

כולם תוהים מאין יגיע כסף לרשתות החברתיות. ובכן, כרגע מסתמן בבירור שהוא נמצא "פה"

אלון גל 14.04.2010

עופר עובד: "היקף הפרסום בפייסבוק יגדל כשיבינו שזה עובד"

הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו

נועה פרג 07.04.2010

25 שנה לדוט.קום: כולם עדיין מחפשים מודל עסקי מנצח באינטרנט

תוכן בתשלום, דמי מנוי, פרסום, מסחר מקוון - באינטרנט כולם עדיין מחפשים דרכים להוציא כסף מהגולשים ■ כולם - חוץ מגוגל כמובן

נועה פרג 25.03.2010

פלאפון תגדיל את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלה ב-20%

מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות

נועה פרג 24.03.2010

מנסה שוב: אייבלסטר הגישה תשקיף לגיוס 115 מיליון דולר בארה"ב

ב-2008 נסוגה החברה מכוונה להנפיק עצמה עבור סכום דומה ■ אייבלסטר, המתמחה בניהול קמפיינים דיגיטליים, סיפקה ב-2009 קמפיינים לכ-7,000 מפרסמים ושירתה כ- 3,350 סוכנויות פרסום על פני 5,150 אתרי אינטרנט בעולם

יעל גרונטמן 10.03.2010

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 27