דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל
הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי
ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה
לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום
בול, מנהל הקריאייטיב של סוכנוות הפרסום Lean Mean Fighting Machine, מסביר שהוא מחויב לייצר עבודה קריאטיבית ללקוחות - אבל שהמטרה היא גם לעשות כיף ■ ראיון לרגל הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק
סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב
ההשקעה בחברת קומפיוקול נאמדת בכמה מיליוני שקלים, והיא מבוסס על שיתוף-פעולה אסטרטגי ■ שתי החברות ימשיכו לפעול באופן עצמאי, אך מקאן תיחשף ללקוחות קומפיוקול, וקומפיוקול תיחשף ללקוחות מקאן
במקום לקדם עסקים במדיה החדשה הוא תוקע - פשוטו כמשמעו - אותך, הלקוח, במקום שלך
כולם תוהים מאין יגיע כסף לרשתות החברתיות. ובכן, כרגע מסתמן בבירור שהוא נמצא "פה"
הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו
תוכן בתשלום, דמי מנוי, פרסום, מסחר מקוון - באינטרנט כולם עדיין מחפשים דרכים להוציא כסף מהגולשים ■ כולם - חוץ מגוגל כמובן
מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות
ב-2008 נסוגה החברה מכוונה להנפיק עצמה עבור סכום דומה ■ אייבלסטר, המתמחה בניהול קמפיינים דיגיטליים, סיפקה ב-2009 קמפיינים לכ-7,000 מפרסמים ושירתה כ- 3,350 סוכנויות פרסום על פני 5,150 אתרי אינטרנט בעולם
בינה מלאכותיתגוגלישראליות בוול סטריטמטא (META)משפיעניםמשרדי פרסוםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטשיווק דיגיטלי