פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

היקף הפרסום אונליין בארה"ב: 530 מיליארד דולר ב-2011

סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007

רועי גולדנברג 02/10/2012

גוגל משיקה אתר לעבודות הפרסום הדיגיטליות הטובות בעולם

באתר נכללה עבודה ישראלית - "איפה הקפטן" של באומן-בר עבור קפה עלית

ענת ביין-לובוביץ' 23/09/2012

נקסט-אין: קמפיין השקה ויראלי למותג תיקים ניו-יורקי

בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"

שירות גלובס 06/08/2012

הפרסומאי החדש

עליו להיות מספר סיפורים הוליוודי ומתמטיקאי התנהגותי בעת ובעונה אחת

יובל לב 30/07/2012

אפקט האולימפיאדה: הפרסום בבריטניה צפוי לזנק ב-4.5%

שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל ■ גם הוצאות הפרסום בסלולר יזנקו

רועי גולדנברג 26/07/2012

מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם

פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 27/06/2012

מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"

זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב

שירות גלובס 18/06/2012

איך אומרים פרסום דיגיטלי בערבית?

לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב

אדוורטייזינג אייג' רועי גולדנברג 17/06/2012

ארה"ב: הפרסום באינטרנט צמח ב-2011 ב-22% ל-31 מיליארד דולר

IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל

רועי גולדנברג 12/06/2012

לאן הלכו 3.15 מיליארד דולר שהושקעו בפרסום בפייסבוק?

פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא

רועי גולדנברג 18/04/2012

טכנולוגייה חדשה: פרסום על מראות בקניונים ובמתחמים ציבוריים

המערכת של נובו-אד מזהה שמתקרב אדם, מציגה על המראה פרסומת קצרה - ואז מתכווצת לגודל של רבע מראה ■ היתרון: פרסומות ממוקדות ותשלום פר צפייה

שירות גלובס 29/03/2012

מוציאים כסף מתוך הטאבלט

המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט

שמחה סיגן 21/03/2012

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

ענת ביין-לובוביץ' 21/02/2012

"פרסום דיגיטלי משנה את צורת הכתיבה שלנו"

לרגל צאת ספרו החדש "אלף" בישראל, החליט הסופר פאולו קואלו לראיין את עצמו ■ על מסעותיו הרוחניים, קונפליקט האמונה, פרסום ברשת ועל ההכרה כי "כולנו חייבים מדי פעם להשאיר מאחור את החיים הנוחים שלנו"

יניב מגל 11/01/2012

הכרה בינלאומית: פייסבוק מציינת לטובה קמפיינים של פריגת וקשת

פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת

רועי גולדנברג 28/11/2011

בית-קברות ל"לייקים"

כדאי להשקיע בעמודי הלייק (Fan pages) בפייסבוק כדי שלא יהפכו לבית-קברות למותג

דביר בר 21/11/2011

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 27