פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
פייסבוק / צילום: מאיה יוגב

"המפרסמים מעדיפים לשלם פחות - ואז מקבלים נתוני מדיה שגויים"

פייסבוק מסרה נתונים שגויים על הצפיות בווידאו, וביוטיוב עלו סרטונים של ארגוני טרור עם פרסומות של חברות גדולות ■ למה המפרסמים לא מוחים?

ענת ביין-לובוביץ' 17/02/2017
טלטלת הפרסום / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שחקני הדאטה החדשים: זאפ, וואלה ו-IDX יסחרו בדאטה

אחרי חודשים שבהם הבאזז וורד השלטת הייתה דאטה, היא הופכת למציאות ■ לזירה נכנסות 3 שחקניות: זירת המסחר IDX, שתשתמש בדאטה של פאבלישרים גדולים; וואלה, השואפת להפוך לסוכנות תוכן ופרסום; וקבוצת זאפ

ענת ביין-לובוביץ' 29/01/2017

יוזמה לשיתוף-פעולה בין מנהלי סוכנויות הפרסום בדיגיטל

כרמל ברן, שייסד את ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל, מוביל יוזמה שתפגיש בין בעלי סוכנויות הדיגיטל לצורך דיון בסוגיות בוערות בתעשייה ■ ברן טרם פנה בנושא לממונה על ההגבלים העסקיים, שאמורה לאשר את המפגש

ענת ביין-לובוביץ' 29/01/2017
עמית קמה / צילום: איל יצהר

"מנכ"ל עושה את המלחמות של היום. CDO - את אלה של מחר"

עמית קמה, זכיין CDO Club בארץ, שם לו למטרה לטפח את סמנכ"לי הדיגיטל המקומיים ולהוביל את השיח שטרנספורמציה כזאת אינה שינוי שיווקי או טכנולוגי אלא מנוע עסקי ■ וזה לא קל

ענת ביין-לובוביץ' 25/01/2017
דרכים להשיג לידים מאתר האינטרנט של העסק שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דורון גרסטל מונה למנכ"ל פריון: "נרחיב את ייחוד הפרסום הדיגיטלי"

ג'וזף מנדלבאום הודיע על פרישתו מתפקיד המנכ"ל בספטמבר אשתקד לאחר 6 שנים בתפקיד, בעקבות מאבק שניהלה קבוצת בעלי מניות בהנהלת החברה

קובי ישעיהו 23/01/2017
אתר ספורט 5 / צילום מסך
ONE | לפני כולם

ארטימדיה משנה את מודל ההתקשרות מול אתרי ONE וספורט 5

רשת הפרסום הדיגיטלית מסירה את התחייבותה למינימום תשלום, המהווה עבור הפבלישרים רשת ביטחון, ועוברת למודל חלוקת רווחים

ענת ביין-לובוביץ' 23/01/2017
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"הצרכן לא אלרגי לפרסומות. הוא אלרגי לפרסומות לא מעניינות"

AppsFlyer, שמנתחת יעילות של קמפיינים במובייל, גייסה 56 מיליון דולר והשלימה גיוס של 84 מיליון דולר מאז הקמתה ■ בשנת 2015 נמנתה עם חברות הטק המבטיחות של "גלובס"

טלי ציפורי 17/01/2017
רוב ניולן / צילום מסך

"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"

רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13/01/2017

שת"פ של דיגיטלנט וחברות פרסום להכשרת בני 40+ לדיגיטל

התלמידים יקבלו מנטור בכיר מתעשיית הדיגיטל שילווה אותם עד למציאת מקום עבודה ■ בין המשרדים שהתחייבו להעסיק בוגרים שיסיימו בהצטיינות: אדלר-חומסקי, גיתם וצ'יינה ביי

ענת ביין-לובוביץ' 12/01/2017
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"שואלים אותי: 'פייסבוק יהיה רלוונטי?'; המספרים מראים שכן"

בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים

ענת ביין-לובוביץ' 06/01/2017
TMF | לפני כולם

TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03/01/2017
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה

10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 02/01/2017
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

"פעם, אם למשרד היה גאון או שניים הוא היה מסודר"

משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■  בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו

ענת ביין-לובוביץ' 23/12/2016

ארגון מנהלי הדיגיטל הציע לגורמים המלצה תמורת 15% מהעסקה

זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה

ענת ביין-לובוביץ' 18/12/2016

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 27