פרסומות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

גם השבוע: הפרסומת של עומר אדם וגידי גוב לבזק היא הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע - 1.7 מיליון שקל • שיעורי הזכירות לה גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49%

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2018
פרסומת חג המולד של ג'ון לואיס ואלטון ג'ון צילום: יח"צ

כריסמס כבר כאן: הפרסומת החדשה של ג'ון לואיס מרגשת את העולם, ולא בפעם הראשונה

הפרסומת, שעלותה מוערכת ב-10 מיליון ליש"ט והושקה בסוף השבוע האחרון, גרפה כבר 8.7 מיליון צפיות ביוטיוב • פרסומות חג המולד של ענקית הקמעונאות הבריטית תמיד עתירות תקציב ונוגעות ללב • צפו בבולטות שבהן

פולי טובמן 19.11.2018
שוקו טרה / צילום: ליאור נורדמן

נדחתה בקשת שטראוס להוריד את קמפיין שוקו טרה ללא סוכר

שטראוס ביקשה מהרשות השנייה למנוע את שידור הפרסומת של טרה למותג השוקו שלה, בטענה כי היא מטעה את הציבור לחשוב שהשוקו איננו ממותק - בעוד שבפועל הוא ממותק בסטיביה • הרשות: "אין בעובדה שהמוצרים כוללים רכיבים שונים כדי להביא לכך שההשוואה תהיה בלתי הוגנת"

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2018
גוגל כרום / צילום: SHUTTERSTOCK

בקרוב בכרום: פרסומת זדונית באתר? כל הפרסומות בו ייחסמו

בגרסת כרום 71, שעתידה לצאת בחודש הבא, אתר שיראה פרסומות זדוניות באופן תדיר יגרור חסימה של כל הפרסומות שבו, גם אלה שאינן זדוניות

אושרית גן-אל 06.11.2018
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב

יטבתה דורשת מהרשות השנייה להסיר פרסומת לשוקו של טרה

במכתב ששלחה שני שלו, היועצת המשפטית של שטראוס, לרשות השנייה נטען כי ההשוואה מטעה את הצרכנים לחשוב כי המוצר של טרה אינו ממותק, בעוד שבפועל מדובר במוצר המכיל ממתיק סוכר בשם סטיביה – ממתיק בטעם עז שחברות מזון מובילות בעולם, לרבות שטראוס, נמנעות מלשלב אותו במוצרים המיועדים לילדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי

מתנערים מהקרדיט: מי עומד מאחורי הקמפיין המתריס של הודיס?

הקמפיין הפרובוקטיבי של הודיס, שבו נראית בר רפאלי עוטה חיג'אב, מעורר סערה ברשת • ל"גלובס" נודע כי מאחורי הקמפיין, שאינו חתום, עומד משרד הפרסום גפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2018
אודי פרידן / צילום: איל יצהר

ייזהרו המפרסמים והפרסומאים

תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
מתוך הקמפיין של קסטרו שירד מהאוויר./ צילום: דודי חסון

הרשות השנייה הורתה להסיר את הפרסומת החדשה של קסטרו

בעקבות הביקורת הקשה שעוררה הפרסומת החדשה של רשת האופנה על כך שהיא מעודדת אלימות והחפצת נשים, הרשות השנייה הורתה היום לערוצים המסחריים להפסיק לשדר את הפרסומת בכיכובה של רותם סלע

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2018
אריק שו, וואווי / צילום: רויטרס

תמונה מפרסומת של וואווי לא צולמה באמצעות מכשיר החברה

התמונה צולמה על ידי צלם מקצועי באמצעות מצלמת DSLR, בניגוד למה שנראה בפרסומת

אושרית גן-אל 21.08.2018
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים

סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת

בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג • היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול • אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה

פולי טובמן 20.08.2018
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק

הפרעות בזמן הבינג'? נטפליקס בוחנת פרסומות בין פרקים

ענקית הסטרימינג בודקת אם שידור טריילרים בין הפרקים יעזור "למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר"

שירות גלובס 20.08.2018
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס

"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"

ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס • טווח שכר: 15-20 אלף שקל • "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"

שירי דובר 19.08.2018
אפליקצית ספוטיפיי / צילום: שאטרסטוק

הניסוי של ספוטיפיי: לשמוע מוזיקה חינם - ולדלג על פרסומות

שירות הזרמת השירים בוחן באוסטרליה אפשרות לתת למאזינים לשלוט בפרסום שהם נחשפים אליו: "זה יעזור לנו ללמוד על העדפותיהם"

סוכנויות הידיעות 13.08.2018

כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל

"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד • המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  • ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G

צאלה קוטלר הדרי 11.08.2018
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק

מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"

לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד • מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם

גלובס 11.07.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 615 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 39

צרו איתנו קשר *5988