תמר יסעור

כתבות אחרונות

 

השיחה: מי הגיעו לפרגן לבמאי יוסף סידר?

רולנד כהן ונאוה ברק הגיעו לפרמיירה של הסרט "הערת שוליים" ■ צ'ארלס ברונפמן חוגג יום הולדת ■ תמר יסעור מארחת ■ וגם: ממה חושש איתן זינגר?

מיכל גלנטי 31.05.2011

רווחי לאומי קארד צמחו ב-18% ברבעון הראשון ל-40 מיליון שקל

למרות הירידה בעמלה הצולבת, חברת כרטיסי האשראי מציגה דוח טוב עם עלייה ברווח, בהכנסות ובאשראי החוץ בנקאי ■ לאומי קארד הכריזה על מדיניות דיבידנד חדשה

עירן פאר 23.05.2011

דובר לאומי, אבירם כהן, ימונה לראש מערך השיווק בבנק

‎המנכ"לית גליה מאור החליטה כי עדיף לאייש את התפקיד במועמד מתוך הבנק ‏‎■‎‏ גלי שבד תמונה לראש אגף השיווק ותפעל תחת כהן

עירן פאר 16.03.2011

בכיר בפייסבוק: "פייסבוק תהיה הליבה של ניהול משברים"

אמר בלייק צ'נדליי, סגן נשיא ודירקטור סחר בפייסבוק, בדיון "המותג והרשת החברתית", אליו התכנסו בכירי שיווק במשק

נועה פרג 27.12.2010

ראש מערך השיווק בלאומי, תסיים תפקידה ותקודם

תמר יסעור תמלא תפקיד בכיר אחר - כאשר במערך משאבי אנוש כבר החלו לראיין מועמדים להחליפה ■ במאי יפרוש המשנה הבכיר למנכ"ל וממלא מקום המנכ"ל

עירן פאר 26.12.2010

תמר יסעור מבנק לאומי נבחרה לאשת השיווק של דצמבר

יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית

שירות גלובס‏ 20.12.2010

בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל בשיווק במדיה החברתית

לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק

נועה פרג 17.10.2010

"אפשר להפוך את HOT למותג אהוב, כמו סקס אחרי ריב גדול"

כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?

ענת כהן 13.10.2010

בנק לאומי משיק עמוד מותג חדש בפייסבוק

זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"

נועה פרג 23.06.2010

הבלוגרית גליה מאור: בנק לאומי פתח את אתר "לאומי בלוג"

מאור: "זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות וכו'"

רן רימון 13.10.2009

בניגוד למלחמת לבנון השנייה, הפעם המפרסמים למדו שלא לצאת בקמפיינים שתופסים טרמפ תדמיתי על המצב

הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל ; גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2009

   123   

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3