כך עולה מנתוני נילסן ■ בשוק מעריכים כי ההאטה בצריכה היא תוצאה מאוחרת של המחאה החברתית שהפכה את הצרכן למחושב וזהיר ■ רמי לוי: "הצרכן יהיה עוד יותר בררן בקניות, כי יש לו עוד פחות כסף בכיס"
מכירות מוצרי הצריכה השוטפת ירדו באוגוסט ב-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-3.29 מיליארד שקל
נילסן: לראשונה מתחילת המבצע, מכירות המזון החלו לרדת ■ סטורנקסט: מכירות מברשות השיניים ומוצרי הגילוח נסקו כתוצאה מהתרומות לחיילי צה"ל
כך לפי נתוני נילסן ■ עם זאת, ניכרת שונות בהיקפי המכירות בין האזורים השונים בארץ ■ מנגד, החנויות השכונתיות התחזקו בשבועיים של הלחימה ב-2.6%
מדוח נילסן למחצית הראשונה של 2014 עולה כי 19% ממוצרי המזון שנמכרו מתחילת השנה נמכרו תחת מבצע ■ למרות המבצעים, מחיר סל הקניות הממוצע עלה, כיוון שהמותג הפרטי נחלש, והמותגים המובילים התחזקו
בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 1.3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת כולו, שהסתכמו ב-16.24 מיליארד שקל
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מעידים על ירידה של 1.6% בקניות לחג ■ בכירים בענף: "אשר יגורנו בא לנו. כשמשק מתכווץ, כך זה נראה. יש קצת צמיחה, אבל היא לא אמיתית; היא בגז ובהיי-טק, אבל מזה עם ישראל לא יתפרנס"
לפי ניתוח של סטורנקסט, הצרכן הוציא אשתקד עשרות מיליוני שקלים על מוצרים חדשים שעלו על המדף
נילסן: 24% מכלל המוצרים בחודש אוגוסט 2013 נמכרו תחת מבצעים מיוחדים ■ הקרבות בין תנובה לשטראוס בקטגוריית השוקו הביאו לעלייה של 5% במכר הכמותי בקטגוריה ■ במוצרי טיפוח הבית והפרט נמשכת התנודתיות במחירים
ספקים וקמעונאים מודאגים מהצניחה במכירות: "הירידה במכולות מגיעה ל-10% לפחות" ■ "זה איום ונורא. בשבועיים האחרונים רואים ברקס במכירות בכל השוק"
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
קמעונאי: "המצב לא טוב. מחכים שאנשים ייצאו מתרדמת החורף; חשש שגם מכירות הפסח לא ימריאו" ■ נילסן: מתחילת השנה מכירות המשקאות, היוגורט והקוטג' צנחו
חרם הקוטג' בלם חלקית את עליית המחירים ברבעון השלישי של 2011 - אך המבצעים של החברות מונעים את הירידה בצריכה ■ מחיר ליטר חלב בישראל גבוה ב-39% מאשר בארה"ב ■ מחיר תריסר ביצים בישראל גבוה ב-77% מבארה"ב
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
חטיפיםכלים חד פעמייםמוצרי צריכהמזוןממתקיםמשקאותמשקאות קליםסטורנקסטקמעונאות