FMCG

שוק מוצרי הצריכה השוטפת

כתבות אחרונות

 
סניף של ויקטורי. מכירות החטיפים המלוחים עלו במרץ ב־7.7% / צילום: Shutterstock

הרפורמה משפיעה: ירידה של 34% במכירות הכלים החד-פעמיים בתוך שנה

נתוני סטורנקסט מצביעים על ירידות בהיקף הכספי של מכירות מוצרי המזון בחודש מרץ • תחום השוקולדים והחטיפים התחזק

שירה ספיר 19.04.2022
כלים חד-פעמיים / צילום: עינת לברון

נמשכת הירידה במכירות החד"פ; בחברה החרדית קונים פחות משקאות מתוקים

נתוני סטורנקסט לחודש פברואר 2022 מראים ירידה נוספת בהיקף הכספי של מכירות המזון והמשקאות בישראל • שני התחומים בהם נרשמו הירידות המשמעותיות ביותר במכירות הם המשקאות והמוצרים לבית

שירה ספיר 31.03.2022
העלאת המס על כלים חד־פעמיים עשתה את שלה / צילום: Shutterstock

ירידות במכירות הכלים החד-פעמיים והמשקאות בעקבות הרפורמות

לפי נתוני סטורנקסט, מכירות הכלים החד-פעמיים נפלו בחודש ינואר 2022 ב-15%, ומכירות המשקאות הממותקים ירדו ביותר מ-4%

שירה ספיר 25.02.2022
פקק של אנשים בכניסה לסניף של רשת יוחננוף / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף המזון | ניתוח

שיא כל הזמנים במכירות המזון בחודש מרץ 2020: כ-4.4 מיליארד שקל

הסגר, סגירת המסעדות, חג הפסח וביטול החופשות בחו"ל הזניקו את מכירות המזון והמשקאות בישראל • במרץ 2020 הישראלים קנו ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר בחודש המקביל אשתקד • רוב היצרניות רשמו צמיחה דו-ספרתית במכירות ברבעון הראשון של השנה

שני מוזס 16.04.2020
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו

שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח

שני מוזס 24.01.2018
סופרמרקט / צילום: איל יצהר
מזון | לפני כולם

אחרי שנים של יציבות: מחירי המזון שוב במגמת עלייה

נתוני סטורנקסט מגלים כי מתחילת השנה חלה עליה של 1.4% במכירות מוצרי הצריכה ■ המזון מוביל את הצמיחה במכירות עם עלייה של 1.9%

שני מוזס 14.08.2017
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

שוק המזון והצריכה בהתאוששות; מכירות המותג הפרטי בירידה

מכירות מוצרי המזון והצריכה גדלו ב-347 מיליון שקל מתחילת השנה, ואולם נתח השוק של כלל עשרת הספקים הגדולים דווקא ירד בתקופה זו ל-55.5% ■ תנובה ושטראוס התחזקו

שני מוזס 08.06.2017
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

2016 ללא בשורה: שוק המזון בקיפאון שנה שלישית ברציפות

לפי סטורנקסט, היקף המכר צפוי לעמוד השנה על 40.6 מיליארד שקל - כמו ב-2013 ■ צריכת קטגוריות בסיס כמו לחם מפוקח ירדה בשיעור דו-ספרתי - ולעומת זאת צריכת קטגוריות פרימיום כמו גבינות מיוחדות זינקה בשיעור משמעותי

אילנית חיות 04.12.2016
קורנפלקס של אלופים / צילום: תמר מצפי
יוניליוור | לפני כולם

המכירות לקראת ראש השנה ולאחריו ירדו ב-3.5%

פגיעה קשה נרשמה בתחומי המשקאות, המוצרים לבית והטיפוח ■ בינואר-ספטמבר רשמו תנובה, אסם, נטו ודיפלומט ירידה במכירות - ואילו יוניליוור רשמה עלייה של 0.6% למרות משבר הסלמונלה

אילנית חיות 25.10.2016
מדף של מוצרי תנובה/ צלם:תמר מצפי

מחצית 2016: תנובה, אסם ונטו ירדו; שטראוס וקוקה-קולה עלו

מכירות מוצרי המזון והצריכה ירדו במחצית הראשונה של השנה ב-0.6% והסתכמו ב-20.2 מיליארד שקל ■ השוק איבד מכירות של 113 מיליון שקל

אילנית חיות 10.07.2016
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

התאוששות קלה במכירות מוצרי המזון והצריכה בפברואר

נתח השוק של 10 הספקים הגדולים הצטמצם מתחילת השנה ■ נתחי השוק של תנובה, אסם ויוניליוור ירדו; נתחי השוק של שטראוס, סנו וליימן שליסל עלו

אילנית חיות 16.03.2016
סופרמרקט / צילום: איל יצהר
נילסן | לפני כולם

מרגישים את הכאב בכיס? העלאת מחירים גורפת ברשתות השיווק

השוק רשם בינואר עלייה כספית של 1.5%, אף שהצריכה התכווצה ב-0.9% מבחינת כמות ■ קמעונאים: זו תוצאה של חוק המזון - הרשתות מעלות מחירים

אילנית חיות 15.02.2016
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
יינות ביתן | לפני כולם

גם אחרי פסח: נמשכת ההאטה בשוק המזון והצריכה

כלל המכירות בשוק ירדו ב-2.8% ב-3 החודשים האחרונים לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ יינות ביתן החלה את התחרות על המבצעים לשבועות; רמי לוי הגיב בהוזלות משלו

אילנית חיות 06.05.2015
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
נילסן | לפני כולם

פסח חלש ברשתות: ירידה כמותית וכספית במכירות

נילסן: מכירות כלל שוק המזון והצריכה השוטפת ירדו לעומת פסח אשתקד ב-2.1% - אובדן של 65 מיליון שקל

אילנית חיות 19.04.2015
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

ינואר קשה לספקי המזון: "יצאנו במבצעי התאבדות, ולא קונים"

נתוני סטורנקסט לינואר מצביעים על עוד ירידה בצריכה עם צניחה של 5.5% במכירות המזון ■ ספק גדול: "יש קריסה חזקה, והמצב לא צפוי להשתפר" ■ מנכ"ל ויקטורי: "לצרכן הישראלי קשה, והוא קונה רק מה שהוא צריך"

אילנית חיות 17.02.2015

ינואר קר: מכירות המשקאות ברשתות השיווק ממשיכות לצנוח

הירידה בינואר 2015 ממשיכה את המגמה שנרשמה ב-2014 ■ לקראת כניסת הסעיף בחוק המזון שמחייב את הרשתות להציג את המחירים באינטרנט, מעריכים בשוק כי בטווח הקצר תירשם עליית מחירים

אילנית חיות 04.02.2015

   123   

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3