נילסן ישראל מהווה את מרכז המחקר והפיתוח של החברה העולמית • לפי מידע שהגיע לגלובס, בכוונת החברה לצמצם את פעילותה של החטיבה הישראלית ולהעביר חלק מהמחקר והפיתוח להודו בעתיד
נתוני הרייטינג של תאגיד השידור בטלוויזיה אינם מזהירים, אך ב"כאן" מסבירים זאת בכך שחלק ניכר מהצפייה נעשה באמצעות הדיגיטל • כעת, עם פרישתו מוועדת המדרוג והכוונות לבצע מדידה "אחודה", בתאגיד מבקשים לקחת את הנושא צעד קדימה ולשלב במדידה גם את החשיפה לתכני הרדיו
לקראת הפרישה מוועדת המדרוג, ב"כאן" יערכו מכרז לבחירת ספק שיקים עבורם מערכת מדידת רייטינג עצמאית • המטרה: מערכת שתמדוד את נתוני הצפייה בכל אמצעי המדיה - טלוויזיה, רדיו ודיגיטל - ותספק נתון מספרי משוקלל אחד • בינתיים נפגשו אנשי התאגיד עם חברת נילסן
פורטפוליו עם יקיר בוסקילה, מנהל מרכז הפיתוח של נילסן • "אנחנו מתעסקים במדידה בדיגיטל, שהוא העתיד. איסוף המידע הוא קריטי, אבל ניתוח הנתונים קריטי יותר"
גברה על חברת נילסן • בוועדת המדרוג הוחלט להשתמש בהזדמנות זאת להשביח את שיטת המדידה באופן שתתאים לעידן החדש: לא עוד נתוני צפייה נפרדים לטלוויזיה ולדיגיטל, אלא תוצאה אחת שמאגדת את נתוני הצפייה בכל הפלטפורמות
בסימון מוצרי הטואלטיקה שמחייב משרד הכלכלה, יש יותר מדי חורים • פרשנות
3 שנים אחרי שפרוקטר אנד גמבל הפסיקה לשווק בישראל את מותג הכביסה לנור, היא כובשת מחדש את שוק מרככי הכביסה ומשתלטת על חמישית מהמכירות בקטגוריה, זאת עפ"י נתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס"
החחמה תשקיע 2 מיליון שקל ב-5 חברות חדשות, ועוד 4 מיליון שקל בחברות בוגרות יותר
השיטה תגדיל את אחוזי הצפייה ב-10% בממוצע ועד 50% ■ בניסיון לשקף את הרגלי הצפייה הנוכחיים, יימדדו צפיות גם 35 יום אחרי מועד השידור המקורי, במקום שבוע כיום
סקירת האוצר מנפצת מיתוסים: מחירי המזון בישראל יורדים, והישראלים לא עוברים למותגים זולים או לקנייה ברשתות זולות
השוק רשם בינואר עלייה כספית של 1.5%, אף שהצריכה התכווצה ב-0.9% מבחינת כמות ■ קמעונאים: זו תוצאה של חוק המזון - הרשתות מעלות מחירים
מחקר חדש של נילסן העולמית מאפיין את ההתנהגות הצרכנית של דור ה-Z ׁ(גילאי 15-20), דור המילניום (21-34), דור ה-X (גילאי 35-49), הבייבי בומרס (50-64) והדור השקט (65 ומעלה) ■ הממצאים מרתקים
זאת נכון לתחילת שנת 2016 ■ מדובר בירידה של כ-494 אלף בתי-אב בהשוואה לשנת 2015
זאת בשבועיים הראשונים של אוקטובר ■ הסיבה: הצרכנים מעדיפים להישאר בבית בשל המצב הביטחוני ■ כמו כן, בגלל המחסור במוצרי בסיס בחגים: מכירות הפירות והירקות צנחו ב-21%, הקוטג' ב-17.8%, והלחם ב-12.6%
מחקר חדש של נילסן ממחיש את תסמונת העונה השנייה במספרים: על-פי נתוני המחקר, נרשמת ירידה ממוצעת של 25% ברייטינג בתוכניות שחוזרות לעונה שנייה
סוגיית המחיר עדיין עומדת בראש מעייניו של הצרכן הישראלי ? מחקר שערכה נילסן במטרה לבחון את מידת הפתיחות של צרכנים למוצרים חדשים מגלה כי הישראלים מחפשים מוצרים חדשים ופונקציונליים - אבל לא בכל מחיר
אוברדראפטארה"בהגל החדשהוועדה למדרוגהמחאה החברתיתיוקר המחיהיפעת בן חילי-אור אברבךפיפל מיטררייטינג