נילסן

כתבות אחרונות

 

נתוני נילסן לחודש אוגוסט: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת

נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו

אילנית חיות 21.09.2009

הוצאות הפרסום בארה"ב ירדו ב-15.4% במחצית שנת 2009

הפרסום בעיתונים המקומיים ירד ב-13.2% ■ מגזר הרכב נותר המפרסם הגדול ביותר עם הוצאת פרסום של 3.7 מיליארד דולר במחצית הראשונה

הלל קורן 01.09.2009

נתוני נילסן לחודש יולי: רבוע כחול עולה, שופרסל יורדת

נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.9% ביוני ל-20.3% ביולי ■ נתח השוק של שופרסל ירד מ-36.7% ביוני ל-36.1% ביולי ■ חצי חינם מתחזקת ■ המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות

אילנית חיות ‏ 19.08.2009

ניצן הולצברג, סמנכ"ל השיווק והלקוחות של נילסן, פורש מתפקידו

זאת בעקבות מעבר מגורים לחו"ל ■ יוחלף ע"י שגית עטר ושרון שטורך-זלצמן

שירות גלובס‏ 28.07.2009

מדואופול למונופול? נילסן וסטורנקסט במשא-ומתן למיזוג

שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים

אילנית חיות 20.07.2009

נתוני נילסן לחודש יוני: שופרסל ורבוע כחול שומרות על כוחן, רמי לוי מתחזק

כוחם של המינימרקטים הפרטיים נשחק ■ ביוני עמד נתח השוק של שופרסל על 36.7% ונתח השוק של רבוע כחול על 19.9% - בדומה למאי 2009 ■ נתח השוק של רמי לוי ביוני עמד על 4.7% לעומת 4.5% במאי 2009

אילנית חיות ‏ 20.07.2009

שופרסל הורידה מהמדפים טבליות למדיח של סנו

זאת בשל ריבוי המותגים בקטגוריה ■ המרוויחה הגדולה מהמהלך היא חברת הנקל, יצרנית סומאט, שהכפילה את הנתח בקטגוריה ■ אלכס לנדסברג, מבעלי סנו: "כנראה שלא מכרנו מספיק"

אילנית חיות 29.06.2009

הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008

אילנית חיות 21.06.2009

נילסן: סנפרוסט וזנלכל-יכין הן המרוויחות העיקריות ממשבר ויטה-פרי גליל

סנפרוסט הגדילה את הנתח הכספי שלה בקטגוריית הירקות הקפואים ב-4 החודשים הראשונים של השנה מ-66% ל-72.7% ■ זנלכל-יכין שיפרה בתקופה זו את הנתח הכספי שלה בקטגורית השימורים מ-15.6% ל-24.2%

אילנית חיות 09.06.2009

צמיחה מדהימה: גידול של 700% במספר הדקות שבילו הגולשים בפייסבוק; גידול של 3,712% במספר הדקות בטוויטר

זמן הגלישה ברשתות חברתיות הוכפל בתוך שנה ■ הגולשים בילו 13.9 מיליארד דקות בפייסבוק באפריל השנה, לעומת 1.7 מיליארד באפריל אשתקד

שירות גלובס‏ 04.06.2009

נתוני נילסן לחודש אפריל: שופרסל יורדת, רבוע כחול עולה

נתח השוק של שופרסל נשחק מ-37.5% במארס ל-37.3% באפריל ■ נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-21.2% במארס ל-21.7% באפריל ■ רמי לוי וחצי חינם התחזקו על חשבון קו-אופ ישראל והרשתות העצמאיות האחרות

אילנית חיות 21.05.2009

המבחן האמיתי של טוויטר עדיין לפניו: כ-60% מהמשתמשים בארה"ב לא שבים לשירות

נילסן: כשפייסבוק ומייספייס היו בתחילת דרכן ועוררו את אותו באזז שטוויטר מעורר עכשיו - שיעור החזרה של המשתמשים היה גבוה פי שניים, וגם היום 70% מהמבקרים ברשתות אלה חוזרים אליהן גם בחודשים שלאחר מכן

נועה פרג‏ 30.04.2009

גלגל הצלה מהאינטרנט? עלייה של 10.5% במבקרים באתרי העיתונים ברשת

ב-3 החודשים הראשונים של 2009 עמד הממוצע החודשי של מבקרים ייחודיים באתרי עיתונים באינטרנט על 73.3 מיליון ; מדובר במספר המבקרים הגבוה ביותר באתרי העיתונים מאז 2004

שירות גלובס‏ 27.04.2009

נילסן לחודש מארס: שופרסל ורמי לוי מתחזקות על חשבון הרשתות העצמאיות וחצי חינם

נתח השוק הכספי של רבוע כחול נותר ללא שינוי, ואילו חצי חינם נחלשת ; המבחן האמיתי של השוק יתחיל מחודש מאי ואילך, כשהשפעת החגים תחלוף

אילנית חיות 23.04.2009

נתוני רשתות השיווק לחודש פברואר: רבוע כחול עולה, שופרסל יורדת

המיתון ממשיך להכות ברשתות השיווק: בפברואר נרשמה ירידה של 5.2% במכירות ; רבוע כחול והרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי, מתחזקות על חשבון שופרסל

אילנית חיות 22.03.2009

נילסן: גולשים מקדישים יותר זמן לרשתות חברתיות מאשר לדואר אלקטרוני

כ-10% מהזמן שאנשים מבלים בגלישה באינטרנט מוקדש לאתרי רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק ומייספייס

שירות גלובס 13.03.2009

   12345678   

   נמצאו 122 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8