נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו
הפרסום בעיתונים המקומיים ירד ב-13.2% ■ מגזר הרכב נותר המפרסם הגדול ביותר עם הוצאת פרסום של 3.7 מיליארד דולר במחצית הראשונה
נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.9% ביוני ל-20.3% ביולי ■ נתח השוק של שופרסל ירד מ-36.7% ביוני ל-36.1% ביולי ■ חצי חינם מתחזקת ■ המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות
זאת בעקבות מעבר מגורים לחו"ל ■ יוחלף ע"י שגית עטר ושרון שטורך-זלצמן
שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים
כוחם של המינימרקטים הפרטיים נשחק ■ ביוני עמד נתח השוק של שופרסל על 36.7% ונתח השוק של רבוע כחול על 19.9% - בדומה למאי 2009 ■ נתח השוק של רמי לוי ביוני עמד על 4.7% לעומת 4.5% במאי 2009
זאת בשל ריבוי המותגים בקטגוריה ■ המרוויחה הגדולה מהמהלך היא חברת הנקל, יצרנית סומאט, שהכפילה את הנתח בקטגוריה ■ אלכס לנדסברג, מבעלי סנו: "כנראה שלא מכרנו מספיק"
נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008
סנפרוסט הגדילה את הנתח הכספי שלה בקטגוריית הירקות הקפואים ב-4 החודשים הראשונים של השנה מ-66% ל-72.7% ■ זנלכל-יכין שיפרה בתקופה זו את הנתח הכספי שלה בקטגורית השימורים מ-15.6% ל-24.2%
זמן הגלישה ברשתות חברתיות הוכפל בתוך שנה ■ הגולשים בילו 13.9 מיליארד דקות בפייסבוק באפריל השנה, לעומת 1.7 מיליארד באפריל אשתקד
נתח השוק של שופרסל נשחק מ-37.5% במארס ל-37.3% באפריל ■ נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-21.2% במארס ל-21.7% באפריל ■ רמי לוי וחצי חינם התחזקו על חשבון קו-אופ ישראל והרשתות העצמאיות האחרות
נילסן: כשפייסבוק ומייספייס היו בתחילת דרכן ועוררו את אותו באזז שטוויטר מעורר עכשיו - שיעור החזרה של המשתמשים היה גבוה פי שניים, וגם היום 70% מהמבקרים ברשתות אלה חוזרים אליהן גם בחודשים שלאחר מכן
ב-3 החודשים הראשונים של 2009 עמד הממוצע החודשי של מבקרים ייחודיים באתרי עיתונים באינטרנט על 73.3 מיליון מדובר במספר המבקרים הגבוה ביותר באתרי העיתונים מאז 2004
נתח השוק הכספי של רבוע כחול נותר ללא שינוי, ואילו חצי חינם נחלשת המבחן האמיתי של השוק יתחיל מחודש מאי ואילך, כשהשפעת החגים תחלוף
המיתון ממשיך להכות ברשתות השיווק: בפברואר נרשמה ירידה של 5.2% במכירות רבוע כחול והרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי, מתחזקות על חשבון שופרסל
כ-10% מהזמן שאנשים מבלים בגלישה באינטרנט מוקדש לאתרי רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק ומייספייס
אוברדראפטארה"בהגל החדשהוועדה למדרוגהמחאה החברתיתיוקר המחיהיפעת בן חילי-אור אברבךפיפל מיטררייטינג