כך לפי נתוני נילסן ■ עם זאת, ניכרת שונות בהיקפי המכירות בין האזורים השונים בארץ ■ מנגד, החנויות השכונתיות התחזקו בשבועיים של הלחימה ב-2.6%
מדוח נילסן למחצית הראשונה של 2014 עולה כי 19% ממוצרי המזון שנמכרו מתחילת השנה נמכרו תחת מבצע ■ למרות המבצעים, מחיר סל הקניות הממוצע עלה, כיוון שהמותג הפרטי נחלש, והמותגים המובילים התחזקו
הירידה החדה מוגדרת כהתרסקות שלא נראתה שנים ■ קמעונאי: "הצרכן נהיה חכם, לא מתפתה למבצעים" ■ מנכ"ל מגה: "מצב הרוח הצרכני בירידה"
שוק מוצרי המזון והצריכה בטלטלה: אחרי הירידה במכירות שנרשמה בינואר, חודש פברואר נפתח במגמה דומה ■ לפי נילסן, 76% מהמכירות בפועל ב-2013 שיקפו עליית מחיר של 5.8% ■ מנכ"ל סוגת: "המצב קשה. הסחורה לא זזה"
בין החברות שהגישו הצעות להעברת מידע והצעות לניהול מדידת הרייטינג הישראלית: נילסן, FK, MRL, Media Research, Kantar ו-IPSOS
הערכות: רשתות השיווק העלו את המחירים לצרכן בשיעור גבוה יותר מזה שבוצע על-ידי הספקים בסוף 2012 - וגזרו עוד רווח על חשבונכם ■ מחיר חלב עמיד עלה ב-10%, הלחם התייקר ב-8% - וזו רק ההתחלה
מנתוני נילסן עולה כי רשתות השיווק שופרסל, מגה וקואופ ישראל נפגעו בינואר בכל התחומים: ירידה של 2.7% במכירות מזון, ירידה של 7.5% במכירות מוצרי טיפוח וירידה של 3.7% במכירות משקאות וטיפוח הבית
הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות
העונה הרגילה בליגת הפוטבול היתה השנייה הכי נצפית בתולדות הטלוויזיה האמריקאית ■ 34 מתוך 35 התוכניות הכי נצפות מאז ספטמבר - משדרי NFL
ברוס היימס מנילסן מדבר על היחסים עם המדען הראשי, המיקום הלא שגרתי והצורך להתחדש: "הבנו שכדי שנמשיך להיות רלבנטיים אנחנו צריכים להסתכל על רעיונות מבחוץ"
החברה מפתחת שירות להשוואת סלי קניות אישי בין רשתות שיווק ■ בין בעלי המניות של הקרן - יגאל אהובי
יו"ר נילסן ישראל: "הנושא שהכי מטריד את הישראלי הוא 'איך אני גומר את החודש'. הישראלים הם אלופי העולם בהסתגלות" ■ "בתל-אביב כל מקומות הבילוי מפוצצים. אנשים מסתפקים במנה הראשונה ואחרונה - ומוותרים על העיקרית"
מסתבר כי הישראלים לא מפחדים לתת פרטי כרטיס אשראי אונליין ■ 47% קונים לרוב מאתרים ישראלים, לעומת 28% הקונים לרוב מאתרים בחו"ל
נילסן: 24% מכלל המוצרים בחודש אוגוסט 2013 נמכרו תחת מבצעים מיוחדים ■ הקרבות בין תנובה לשטראוס בקטגוריית השוקו הביאו לעלייה של 5% במכר הכמותי בקטגוריה ■ במוצרי טיפוח הבית והפרט נמשכת התנודתיות במחירים
מדובר בחדשות טובות לטוויטר, על רקע השקת מוצר שמיועד למפרסמים בטלוויזיה
סקר נילסן חושף את רמת הפסימיות של הישראלים ■ 65% מהישראלים מאמינים כי המדינה נמצאת במיתון ■ 19% חוששים למקום עבודתם ■ ישראלים רבים מצמצמים גם בהוצאות הטלפון, בחופשות ובנסיעות ברכב הפרטי
אוברדראפטארה"בהגל החדשהוועדה למדרוגהמחאה החברתיתיוקר המחיהיפעת בן חילי-אור אברבךפיפל מיטררייטינג