יו"ר ועד האוניברסיטאות, פרופ' יוסי קלפטר, במכתב לרה"מ: "שקול להשקיע חלק מכספי המסים שיתקבלו מהעסקה במערכת ההשכלה הגבוהה, כדי שיניבו עוד עסקאות מעוררות השראה"
שני תסריטים אפשריים לעתידה של מובילאיי, שתלוי ועומד על חזון המכונית האוטונומית ■ אינטל הודיעה בשבוע שעבר על רכישת מובילאיי תמורת יותר מ-15 מיליארד דולר
מאחורי המהפכה מסתתרת סכנה של זליגת טכנולוגיות צבאיות קריטיות לידיים זרות
לצד חגיגות האקזיטים, אסור לשכוח את החברות התעשייתיות המסורתיות
מה למעשה רוכשת אינטל, ועד כמה העסקה הזו חשובה לה?
רבים דיברו על ההחמצה שבמכירת מובילאיי לידיים זרות, אבל ההחמצה היא דווקא ביחס המוסדיים לתעשיית ההיי-טק הישראלית ■ גילוי נאות
מבט נוסף על עסקת מובילאיי: עדיין יש פתח לעסקה טובה יותר
חברה סינית חדשנית מודיעה כי באמצעות שיתוף-הפעולה עם מובילאיי, הם יציגו בארה"ב מכונית חשמלית ואוטונומית לחלוטין כבר בעוד 3 שנים מהיום
אחרי ה"הייפ", יש להבין כי רכישת מובילאיי היא עסקה בסדר גודל קטן-בינוני ■ אינטל לא רוכשת רק טכנולוגיה - אלא גם ובעיקר את החוזים החתומים של מובילאיי מול יצרניות רכב
זה הזמן ללמוד מפורטוגל של המאה ה-15 ומהולנד של המאה ה-16
תוכניות האופציות של החברה נותנות מושג על העושר שצברו מנהליה הבכירים ועובדיה ■ סמנכ"ל הכספים עופר מרשק צבר לפחות 20 מיליון דולר
כמה תובנות על רכישת מובילאיי ע"י אינטל
צר לי להיות משבית השמחות התורן
כך העריך מנכ"ל מכון קפסולה סמארט מוביליטי, אריאל סלע, בכנס תחבורה שהתקיים היום ועסק בעתידה של תעשיית האוטו-טק ■ נשיא ומייסד ספוטאם, ישראל רון, סימן את התחומים שעל ישראל לעודד
ד"ר שמואל חרל"פ, בעל המניות הפרטי הגדול במובילאיי: "מובילאיי מתמודדת מול כל הזאבים, השועלים, האריות והנמרים. היא ואינטל ממש צריכות זו את זו. זה מיזוג משמיים"
עו"ד אסף הופמן: שיעור המס שישלמו העובדים על האופציות נע בטווח רחב מאוד, בין 25% ל-50%, ותלוי בשאלה האם רווחיהם ימוסו כרווחי הון או כהכנסה מעבודה
אנבידיהבינה מלאכותיתדוחות כספיים בינה מלאכותית חברות הייטק ישראליות ענקיות הטכנולוגיה שבביםישראליות בוול סטריטפט גלסינגרשבבים