באומן בר ריבנאי

כתבות אחרונות

 

באומן-בר-ריבנאי מצטרף למערך הפרסום של פרטנר

‎‎‏באומן, שטיפל עד כה בתקציב הוט,‏‎ ‎קיבל הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ תקציב המדיה של פרטנר צפוי להישאר ביוניון ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 10.12.2012

דירוג "פירמה": משרד הפרסום של 2012 - באומן-בר-ריבנאי

זו הייתה שנה מצוינת עבור באומן, אבל בעיני יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד, יש מעט סיבות לחגוג ■ הרווחיות נמוכה, הקולגות מוכנים לעבוד במחירי הפסד, הלקוחות בוחרים משרד לפי הצעות המחיר, והתפתחות הדיגיטל מעמיסה עבודה ללא תשלום

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2012

גל ההתייעלות נמשך: פיטורים וקיצוץ שכר בבאומן-בר-ריבנאי

7 עובדים במשרד הפרסום פוטרו, ונערך קיצוץ של עד 3%-5% בשכר העובדים

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2012
לפני כולם

קוקה-קולה: תקציב ספרייט עובר לבאומן ותקציב פאנטה לגליקמן

משרד הפרסום פובליסיס ישראל (גלר-נסיס), שטיפל במותגי המשקאות ספרייט ופאנטה עד כה, ימשיך לטפל בפעילות הדיגיטל של רוב מותגי החברה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2012

תקציב הפרסום של רב-בריח עובר למשרד idea

עד היום טופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ בשנת 2012 פרסמה רב-בריח בהיקף של 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון

שירות גלובס 18.10.2012

גוגל משיקה אתר לעבודות הפרסום הדיגיטליות הטובות בעולם

באתר נכללה עבודה ישראלית - "איפה הקפטן" של באומן-בר עבור קפה עלית

ענת ביין-לובוביץ' 23.09.2012

חברות המדיה TMF וזניט מבקשות מגילה אישור לשת"פ

על-פי הפורמט שהתגבש בין יורם באומן למודי כידון, זניט תרכוש את המדיה שלה באמצעות TMF

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2012

אם פובליסיס תרכוש את אינטרפבליק - כיצד תושפע הפעילות בארץ?

שלשום פורסם כי פובליסיס שוקלת להשקיע 6 מיליארד דולר ברכישת אינטרפבליק

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2012

ירידה של 13.5% בהיקפי הפרסום של המשרדים הגדולים

המחצית הראשונה של השנה מותירה את ענף הפרסום מוכה וחבוט ■ מי שהצליחו לקטוף את הפירות מהתדרדרות שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן וגלר-נסיס, הם באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2012

חוויות מקאן: מלחמה ושלום, גרסת הקריאייטיב

‎פסטיבל הפרסום בקאן מעלה הילוך. באומן עלו אמש שוב לבמה עם אריה זהב, רביעי במספר ■ ועוד הפתעה נעימה - ארועטי ברמן ‏GPS‏ לקחו ברונזה עם קמפיין "המוקשים"

‎‎מירב עוז‏ 20.06.2012

3 אריות זהב לבאומן-בר-ריבנאי בפסטיבל הפרסום בקאן

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זוכה באריה ברונזה בקטגוריית הדיירקט

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2012

מוריס לוי: השוק הישראלי הוא מקור לכישרונות קריאייטיב ודיגיטל

יו"ר ובעלי קבוצת פובליסיס העולמית הודיע רשמית על רכישת משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ עפ"י הערכות, העסקה נעשתה לפי שווי של 50 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2012
לפני כולם

רה-ארגון: באומן יטפל בטושיבה, גליקמן בהאייר ובניופאן

קבוצת ניופאן פרסמה בשנת 2011 בהיקף של 9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2012

אדלר-חומסקי הוא הזוכה בתחרות קקטוס הזהב 2012

אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס

ענת ביין-לובוביץ' 28.05.2012
לפני כולם

מקאן, יהושע ובאומן-בר-ריבנאי פרשו ממכרז טמבור

היקף התקציב אינו גדול ועומד על 2.5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב המחלבות של שטראוס

שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 14.05.2012

   123456789101112131415   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 16