ערן שיאון ישמש כמנכ"ל TBWA Digital, ודניאל וייסמן ישמש כמנהל האסטרטגיה של באומן-בר-ריבנאי
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
נשיא רשת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י בראיון בלעדי למגזין "פירמה": "אני חושב שלישראל לא אכפת מההתדמית שלה, כל הפוקוס שלכם הוא על שימור. אם הייתם רוצים לשנות את המותג שלכם - קודם צריך שיהיה לכם אכפת"
כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?
התחרות הבינלאומית התקיימה השנה בסלובניה ■ באומן בר ריבנאי זכה במדליית זהב בקטגוריית הרדיו עבור תשדיר רדיו של טפאל, שרף תקשורת זכה בזהב עבור קמפיין יחסי ציבור שניהל עבור רשות המים
זאת הייתה תקופה לא פשוטה לבאומן-בר-ריבנאי בשני רבדים - מקצועיים ואישיים
על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9
במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות
מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: דירוגה של הפרסומת במקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות מראה כי שימוש בפרזנטור קבוע בשילוב הומור יוצרים השפעה חיובית על רמת האהדה של הפרסומת בקרב הצופים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות
הפעילות המקצועית והקריאטיבית של המשרדים - שניהם מקבוצת באומן-בר-ריבנאי - תמוזג, אך הם יישארו ישויות חשבונאיות נפרדות
המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי
התקציב טופל בבאומן-בר-ריבנאי, על גלגוליו, מזה כ-30 שנה ■ היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ■ ל"גלובס" נודע כי הסיבה להחלפת המשרד היא ככל הנראה חילופי גברי בהנהלת טריומף אינטרנשיונל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע
גיתםגליקמן נטלר סמסונובמינוי בכיריםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםפובליסיס גרופפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום