התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי
מבחינה פרסומית עוסקת הנציגות הישראלית בטיפול בסמסונג כמותג מטריה, כשעיקר הפעילות היא תמיכה נקודתית לקמפיינים שמייצרים הזכיינים בישראל
הרבעון הראשון של 2009 לא עשה חיים קלים לברוקנר-נטע-יער, והדגיש עד כמה המשרד רגיש לתנודות בשוק
קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי
המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
התקציב טופל עד כה ב-Lead מקבוצת אדלר-חומסקי
Web 3איגוד השיווק הישראליאיגוד חברות הפרסוםגיוס עובדיםמיזוגים ורכישותמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסום דיגיטליתקציב פרסום