החברה לישראל

כתבות אחרונות

 

ניר גלעד: "מי שלא עושה לא טועה; לאף אחד אין כדור בדולח"

מנכ"ל החברה לישראל מלקק את הפצעים מהכישלון בבטר פלייס: "זה אירוע שצריך לנתח וללמוד בשביל העתיד" ■ לא הגיע הזמן להסיק מסקנות אישיות? "אני מאוד גאה במה שאני והצוות שלי עושים"

אפרת פרץ ‏ואביב לוי ‏ 30/05/2013
לפני כולם

טאואר יוצאת להנפקת זכויות בהיקף 60 מיליון דולר

מתוכם, החברה לישראל התחייבה להשקיע 18 מיליון דולר ■ הנפקת הזכויות באה לחזק את המאזן וההון העצמי של החברה

יוסי ניסן 30/05/2013

החברה לישראל הפסידה 41 מ' ד'; הפסדי צים: 112 מ' ד'

רגע לפני הפירוק: בטר פלייס הפסידה 28 מיליון דולר ■ הכנסות החברה לישראל עלו ל-2.79 מיליארד דולר ■ הפסדים גם במיזם הרכב הסיני קורוס: 23 מיליון דולר ברבעון ■ מזל שיש את כיל: "תרמה" 160 מיליון דולר

הלל קורן 30/05/2013

חדשות הרכב: מה באמת יעלה בגורל לקוחות בטר פלייס?

מאות הלקוחות הפרטיים שרכשו את המכונית החשמלית מכיסם, עשויים להישאר עם מכונית חסרת ערך במקרה שיופסקו שירותי הטעינה והחלפת הסוללות ■ חמור מכך, ייתכן שבכלל ייקחו מהם את הסוללות

כפיר כשריאן 29/05/2013

חכמים בדיעבד

זה לא חוכמה להגיד היום "אמרנו לכם, ידענו שבטר פלייס תיכשל"

ינקי מרגלית 29/05/2013

בטר פלייס קורסת - ובארה"ב: טסלה מזנקת לשיא כל הזמנים

אנליסטים מגולדמן זאקס ביקרו באתר הייצור של החברה בקליפורניה - ויצאו מעודדים ■ החברה מוכרת 20,000 מכוניות מדי שנה בארה"ב ■ אשתו של אגסי: "ארה"ב סייעה לטסלה"; אגסי: "לא יכולתי לומר זאת טוב יותר"

גיא קצוביץ' 28/05/2013

ניר גלעד מציג: השקעות גרועות - ושכר עתק

השגשוג המתמשך בעסקיה של כיל הכניס כסף רב לקופת החברה לישראל. חברו לכך מנכ"ל שאפתני המבקש להצדיק את שכרו - וקיבלתם מתכון לסיכון גבוה

רון שטיינבלט 28/05/2013

כיל: "משקיעים בינלאומיים תופשים את הממשלה כלא אמינה"

אמיר אברמוביץ, ראש התקשורת והדוברות בכיל, ל"גלובס": "הממשלה חסרת אמינות" ■ "אנחנו רואים בדאגה את ההתייחסות של המשקיעים הזרים לחוסר הוודאות בסביבה העסקית בישראל"

נדב נוימן 27/05/2013

איך נשרפו מיליארדים בבטר פלייס ומה יקרה ללקוחות?

החזון של שי אגסי, שהוביל להקמת החברה, נכון כיום כפי שהיה נכון לפני 5 שנים; אז למה בטר פלייס לא התרוממה?

דובי בן גדליהו 27/05/2013

דב מורן על קריסת בטר פלייס: "הם עשו הרבה שגיאות"

היזם וממציא הדיסק-און-קי בראיון לגל"צ: "צריך להסתכל על החיים בפריזמה רחבה - תמיד יהיו כשלונות. צריך לשחרר, להתקדם, ובסוף יהיו הצלחות" ■ "על הרעיון עצמו לא הייתי מוותר" ■ על שי אגסי: "השיג הצלחות יפות, הוא יתעשת"

שירות גלובס 27/05/2013

בטר פלייס הפסידה 454 מיליון דולר אשתקד; חובות של 40 מיליון דולר

בקשת הפירוק של בטר פלייס נחשפת: שווי הנכסים - 9.5 מיליון דולר בלבד ■ החברה: מעסיקים 320 עובדים ומשרתים מאות לקוחות עם 940 מכוניות ■ סך ההכנסות אשתקד: רק 7 מ' ד' ■ שי אגסי ב-2012: "הנפקה - תוך שנתיים"

אלה לוי-וינריב 26/05/2013

לקוח בטר פלייס: "נהיה סגורים לטווח של 120 ק"מ"

גיא, שרכש בינואר מכונית מבטר פלייס תמורת 70 אלף שקל: "כל ק"מ נסיעה אני חוסך 1.4 שקלים. המערכת מושלמת, מעולם לא הייתה לי מכונית טובה כזו. לא מבין למה הבעלים החליטו לסגור" ■ ומי עוד הופתע?

שירות גלובס 26/05/2013

בטר פלייס מתפרקת - ובנה"פ ממליץ על מניית החברה לישראל

האנליסט ירון פרידמן על פירוק בטר פלייס: "מלבד הכותרות השליליות, אין בכך משמעות כלכלית מהותית לחברה לישראל"

אפרת פרץ 26/05/2013

מנכ"ל בטר פלייס: "מהרגעים הקשיים בחיי, יום עצוב"

החברה לישראל דיווחה הבוקר כי היא מפסיקה להשקיע - ומיזם המכונית החשמלית הולך לפירוק ■ המנכ"ל דן כהן בשיחת ועידה: "גם החזון וגם המודל היו נכונים, אבל לא זכינו לרוח גבית מחברות הרכב ומהמדינות בהן פעלנו"

הלל קורן ודובי בן גדליהו 26/05/2013

עידן עופר, 2009: "העיתונות מאוד לא מפרגנת לבטר פלייס"

שי אגסי בינואר 2012: "בטר פלייס תצא להנפקה בתוך שנתיים" ■ דפנה אגסי ב-2010: "היעדים שלנו הם מכירה של 100 אלף מכוניות עד 2016"

עדי בן ישראל 26/05/2013

מיליארדים ירדו לטימיון: החברה לישראל סוגרת את בטר פלייס

מאז הקמתה הפסידה בטר פלייס כ-3 מיליארד שקל - חלקה של החברה לישראל בהפסד עמד על כמעט מיליארד שקל ■ מ-2007 גייסה בטר פלייס 850 מיליון דולר מהחברה לישראל, עידן עופר, HSBC, מורגן סטנלי וג'נרל אלקטריק

הלל קורן 26/05/2013

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 690 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 44