בצל הדחיות, המכרז שנפל והתקציב שהוכפל, בנת"ע נחושים להעלות על הפסים. דרור פויר ירד 30 מטר מתחת לפני הקרקע, אל מכונות הענק וראשי הקידוח האימתניים, שחופרים כעת את הרכבת הקלה מתחת לנתיבי איילון ולרחובות תל אביב ■ מיוחד ל-G
הרכבת הקלה בת"א תכיל כ-450 נוסעים ותורכב משני קרונועים מחוברים, באורך כולל של 70 מטר, וברוחב של 2.65 מטרים ■ צפו בווידאו שמספק הצצה מבפנים לקרונות הרכבת הקלה החדשה שתחל לפעול בעשור הבא
גורמים בענף בנוגע למכרז המערכות לקו האדום של הרכבת הקלה: ההצעות הגבוהות נבעו מבקשות מוגזמות של נת"ע ■ "זה כאילו ביקשו להוריד את הירח, בלי לשאול כמה זה עולה"
יהודה בראון שלח ביום חמישי האחרון מכתב לעובדי נת"ע, בו הוא מבקש מהם להתעלם מהפרסומים בעיתונות על כישלון מכרזי החברה
המקטע, שאושר ע"י הוועדה לתשתיות לאומיות, מתחיל בתחנת רכבת מרכז ומסתיים באוניברסיטת בר-אילן ■ אורכו של הקו 18 ק"מ, והוא כולל 29 תחנות ■ התוכנית תעבור לאישור הממשלה
מדובר באפשרות שהוכנה בנת"ע כתוכנית מגרה והפכה לריאלית לאחר שהתברר כי שתי ההצעות שהוגשו למכרז חורגות במיליארדי שקלים מהאומדנים המוקדמים
לוס אנג'לס מנסה להילחם בפקקים בעזרת מס חדש ורכבת קלה ולא שוכחת את העסקים הקטנים ■ תסתכלו עליהם, תראו אותנו
משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי
"חיים פה אנשים. יואיל ראש העיר לרדת ממרום האולימפוס של חגיגות בעיר שלו, היא לא רק שלו, היא גם שלנו"
הביקורת הבינלאומית בדרך? שר התחבורה ישראל כץ מקדם תוכנית חדשה לחבר את ירושלים ליישובים שמעבר לקו הירוק - ברכבת קלה ■ "כל ישראלי צריך לקבל שירותי נגישות באותה מידה"
ביהמ"ש: מדובר ב"מעשה עשוי" - במובן זה שהעבודות להקמת הרכבת הקלה כבר בעיצומן, לאחר שבקשת התובעים לצו מניעה זמני נדחתה הן במחוזי והן בעליון
תיעוד מצמרר שרץ ברשת: הולכת רגל ממוסקבה התעסקה בסמארטפון שלה באמצע הרחוב ולא שמה לב שהיא עומדת בדיוק על מסלול הרכבת הקלה בעיר ■ הנהגת לא הספיקה לעצור ודרסה למוות את האישה
מחר צפויה עיריית ת"א לאשר תקני חניה חדשים בעיר ■ קבלנים: "אף אחד לא ינסה למצוא לעצמו פתרון חניה יש מאין. עסקים חדשים פשוט לא יכנסו למרכז העיר, וכל החברות הגדולות במשק יעזבו"
החברה האחראית על בניית החניון שקרס ברמת החייל בתל אביב, משתתפת בכריית המנהרות התת-קרקעיות עבור הרכבת ■ עובדה זו מעלה חששות בקרב העוברים והשבים לאורך אתרי העבודות: "מי מבטיח לנו שלא חוסכים בעלויות גם פה?"
העסקים מדשדשים ■ נת"ע טוענת כי אינה הכתובת לפיצוי וגם לא למידע ■ הרשויות משליכות זו על זו אחריות לצרות ■ ויש עוד 5 שנים לפחות לסיוט ■ וגם: מי יפסידו בתביעות
ציידי הזדמנויות מוכרים חלומות לסוחרים בתוואי הרכבת הקלה
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנת"עעיריית תל אביבתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה