אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים
המשרד ירכוש מדיה באופן עצמאי ■ למשרד יש שני לקוחות בעלי תקציב מדיה משמעותי - רקיט בנקיזר, שכבר העבירה אליו את הטיפול במדיה, וקבוצת קרסו
האיגוד דורש ממועצת הרשות השנייה לקיים שימוע בנושא רכישת המדיה, וזאת לפני שייערך דיון בהמלצות ועדת שחם שאמורות להגיע להנהלה בימים הקרובים
עד כה הביעו בכירים בענף התנגדות למסקנות המתגבשות של הוועדה
הוועדה, שבוחנת את הגבלת נתח השוק בטלוויזיה שבו יכולה להחזיק חברת מדיה, הזמינה לשבוע הבא את חברות המדיה ובכירים בענף הפרסום
עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?
הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל
התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות
מספר משרדי פרסום במכתב לפני הליכים: "לשחם יש אינטרס ישיר, היוצר פגם בעבודת הוועדה ומחייב את פסילתה" ■ שחם: "האיומים רק מחזקים את דרכי"
זכייניות ערוץ 2 טוענות כי אישור ההמלצות להגבלת רכישת זמן האוויר בטלוויזיה עלול להביא לקריסת המודל העסקי של הטלוויזיה ולפגיעה קשה בפרסום
בענף הפרסום מסרבים להגיע לשימוע של ועדת שחם, בטענה כי העומד בראשה מונע מאג'נדות אישיות ■ הוועדה הקפיאה את מסקנותיה בתחום רכש המדיה
באיגוד מבקשים לקבל לידם את כל הפרוטוקולים של הוועדה ואת החומרים שהוצגו בפניה בנושא רכש המדיה ■ יעקב שחם: אם ידרשו לקיים שימוע, לא אתנגד
הוועדה אישרה המלצות להגביל ל-10%-15% את האפשרות של זכייני הטלוויזיה למכור מדיה לחברות המדיה ■ הממונה על ההגבלים, שבוחן אף הוא את שוק המדיה ושוקל להגביל את חברות המדיה ב-25%: המגבלה המחמירה היא שתחול
ועדת שחם, הבוחנת את שוק התקשורת, צפויה להמליץ על הגבלות למשרדי פרסום
על-פי ההמלצות המתגבשות של ועדת שחם, במקרים מסוימים תתאפשר הגעה לרף של 15%, ובמקרים נדירים יועלה הרף מעט יותר
החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי
זניט מדיהמדיה קוםמחירי הפרסוםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםנבו כרמיפובליסיס גרופפרסום בטלוויזיהפרסומותתקציב מדיה