ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב
לגלובס נודע כי תקציב המדיה של הקבוצה בהיקף 15 מיליון שקל חוזר לחברת סמארט מדיה מקבוצת פובליסיס • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב
הנהלת אסם מנהלת בשבועות האחרונים פגישות עם מנהלי חברות המדיה הגדולות במטרה לבחון את אופן ניהול תקציב המדיה • היקף התקציב עומד על כ-80 מיליון שקל בשנה
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
החברה ניהלה בשבועות האחרונים התמודדות על התקציב בהיקף של כ-15 מיליון שקל בין ענבר מרחב g המלווה בחברת המדיה יוניברסל מקאן למשרד לעומק התודעה שלווה ע"י חברת המדיה יוניון • רקיט נחשבת למפרסמת גדולה עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכו'
תקציב שטראוס עומד על כ-100 מיליון שקל • הדיגיטל ינוהל מתוך שטראוס על ידי אנשי יוניון • לתוצאות מכרז בהיקף כזה יש השלכות דרמטיות על יחסי הגומלין בין כל קבוצות הפרסום ולכן עורר בחודשים האחרונים עניין רב
הסיבה למעבר: העובדה שקבוצת מקאן מטפלת במספר מותגי אשראי, ובהם כרטיס התעופה מקס סקיי
יונדאי ומרצדס הם מותגים המשווקים בישראל ע"י חברת כלמוביל • TMF רוכשת את המדיה עבור מותג אחר של החברה, מיצובישי, וכן אחראית על תקציב הטרייד-אין
היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר
חודשים ספורים לאחר שזעזעה את ענף הפרסום, יוצרת שטראוס - המפרסמת הגדולה בישראל עם תקציב של 100 מיליון שקל - דרמה חדשה • מכרז המדיה יתנהל בין שתי חברות בלבד - יוניון מדיה שמנהלת את התקציב למעלה מעשור; וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס ישראל
הפרזנטציות במכרז מתמקדות בשלב זה בתחום הדיגיטל, אך בהמשך צפויות החברות להתבקש להציג הצעות גם בכל הקשור לרכישת המדיה באוף ליין
מדובר בתקציבים המטופלים כיום בחברת המדיה יוניון • בשלב זה מסתמן כי תקציבי המדיה של מיצובישי ושל הטרייד-אין של כלמוביל יישארו בחברת המדיה TMF
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי
היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004
לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל
איציק וייץזניט מדיהחברות מדיהמדיה קוםפובליסיס גרופפררוקבוצת קרסו