לקראת חתונת הנסיך ויליאם, חברות רבות ובהן פרוקטר אנד גמבל מנצלות את האירוע לקידום מכירות ■ לעתים בית המלוכה משתף פעולה, אבל הוא נלהב פחות ממזכרות כמו קונדומים
חסויות תוכן חכמות וארוכות טווח מייצרות ערכים מוספים לעומת פרסום אינטראקטיבי מסורתי ■ שיטה זו מאפשרת לצרכן ולמפרסם להיפגש בפלטפורמות מגוונות, שמאפשרות ליצור קשר הדוק
ההסכם ייכנס לתוקף מהעונה הבאה (2011/12) ■ הירוקים יסיימו את שיתוף-הפעולה עם לוטו ■ מצטרפים בישראל למכבי ת"א כדורסל, שמאומצת אף היא ע"י ענקית ההלבשה האמריקנית
הגמר, שהשיג אמש רייטינג של 19.5% עם 'פיק' של 24%, פיצה על ממוצע הצפייה הנמוך של העונה כולה, שעמד על 12.4%
לפי מחקר של חברת Horizon Media, זהו הסכום שהיו יכולות לגייס 4 הליגות המקצועניות בספורט האמריקני מחסויות על חולצות השחקנים ■ 62% מהסכום משויך ל-NFL
האדומים טוענים: "לא קיבלנו את הכספים המגיעים לנו, הצ'קים שהעבירו אקזיט למועדון לא כובדו ולא נפרעו" ■ שווי ההסכם בין הצדדים עומד על כ-400 אלף דולר עד תום העונה
הסכם ההלבשה הנוכחי של השדים האדומים עם ענקית הלבשת הספורט האמריקנית שווה כ-25 מיליון ליש"ט בשנה; ביונייטד מעוניינים להגדיל את הסכום בכ-11 מיליון ליש"ט בעונה
העיתונות הקטאלונית ערכה משאלים בקרב הקהל של המועדון: האם הם בעד שבירת המסורת של בארסה? 47% ב"מונדו דפורטיבו" ו-48% ב"ספורט" הביעו התנגדות
לברצלונה לא היו יותר מדי ברירות אלא "למכור", לראשונה בתולדותיה, את חזית החולצה עבור 165 מיליון דולר ל"קרן קטאר". אבל דווקא הצד השני של העסקה מעניין: הקטארים
"קרן קטאר", השייכת לנסיכות שתארח את המונדיאל ב-2022, תשלם לקטאלונים 165 מיליון אירו ב-5.5 השנים הקרובות - החסות היקרה בכדורגל העולמי; שיתוף הפעולה עם יוניצ"ף ימשיך
במועדון הקטאלוני, מהבודדים בעולם שלא מפרסם חברות מסחריות על מדי המשחק שלו, סבורים שהיוזמה תגדיל את ההכנסות בלפחות 43 מיליון אירו בשנה
רשת Yellow תשלם חצי מיליון שקל כדי שהמודח השבועי של "האח בגדול" יישב לשתות אצלה כוס קפה ■ מפעל הפיס ינפיק מיליון וחצי כרטיסי גירוד תחת השם "חישגד האח הגדול"
ארבע ליגות הספורט הבכירות בארה"ב קיבלו מספונסרים 2.28 מיליארד דולר ב-2010, עלייה של 7.5%; ה-NFL בראש עם 870 מיליון דולר, ה-NHL עם העלייה הגדולה ביותר
הרשות תבחן את שיתוף-הפעולה בין חברת אור סיטי נדל"ן וזכיינית ערוץ 2 קשת ב"הבית שלך שווה יותר", לאור חשיפה מוגזמת של אור בסמיכות לשקופיות חסות של החברה בתוכנית
ששת ליגות הכדורגל הבכירות ביבשת גייסו 470.4 מיליון אירו מחסויות חולצה, עלייה של 18% לעומת אשתקד; הפרמיירליג עקפה את הבונדסליגה בפסגה, עם הכנסות של 128 מ' אירו
מדובר על חסות למשחקי החוץ של המועדון בסרייה A, אחרי שבתחילת העונה נחתם הסכם עם Betclic למשחקי הבית ■ ההסכם החדש: עם רשת הקונדיטוריות Balocco
אמנותהרשות השנייהאירועים ומינוייםלי-אור אברבךליגת העל בכדורגלנייקיספונסריםערוץ עשרפרסום בטלוויזיהפרסומות