על החסות, במסגרתה ישלם הבנק לאיגוד הכדורסל סכום בסיס של 600 אלף דולר לשנה, פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני: "ההתקשרות הינה בסיס לשותפות ארוכת שנים"
העסקה, המוערכת ב-17.5 מיליון דולר ב-7 שנים, תהפוך את חברת המזון המהיר לספונסרית רשמית של משחקי יורו 2012 - יחד עם קרלסברג, קסטרול, יונדאי-קיה וקוקה-קולה
זאת בשיתוף עם יפאורה-תבורי, שתשקיע בחסות ובפעילות בתוכנית כ-1.5 מיליון שקל ■ "כוכב נולד" תתפרס השנה על משך זמן ארוך יחסית, דבר שיאפשר לקשת להרבות את שיתופי-הפעולה המסחריים סביב התוכנית
הבונדסליגה מובילה עם ספונסרשיפ בשווי ממוצע של 6.3 מיליון אירו לקבוצה; הפרמיירליג שנייה עם 4.8 מיליון אירו ■ הסקטור שמוציא הכי הרבה כסף על חסויות חולצה: הימורים (67 מיליון אירו)
אחרי מספר שנים בהן פרסמה את פיאט, קונצרן הרכב השייך לבעלי המועדון, תקבל הקבוצה 16 מיליון אירו בשנתיים הבאות מ-Betclic ■ חברת ההימורים תפרסם רק במשחקי הבית של המועדון, ספונסר אחר במשחקי החוץ
כך נהפכה תוכנית טלוויזיה שולית וקטנה לפרסומת גדולה שאיש אף אינו טורח להצניעה
דובר גינדי השקעות: "אין להחלטה להפסיק את קמפיין הפרסום כל קשר לכתבה כזו או אחרת" ■ ערוץ 10: "הערוץ לא ייכנע ללחץ משום סוג שהוא. הערוץ מחוייב אך ורק לציבור הצופים, וימשיך בתחקירי עומק חסרי פניות המשרתים נאמנה את הציבור"
הסכם הטלוויזיה מאפשר לצהובים ליהנות העונה מחסויות שנמכרות לשידורי היורוליג ■ עד כה הכניסו כ-650 אלף דולר מחסויות בטלוויזיה ■ סכום זה מצטרף לסכום שקיבלה מכבי עבור מכירת הזכויות ל-HOT ו-yes
חברת התעופה של איחוד האמירויות תהפוך לספונסרית החולצה של הרוסונרי עבור 60 מיליון אירו ל-4 עונות ■ מצטרפת לארסנל, פ.ס.ז' והמבורג שכבר חתומות עם "אמירייטס"
בזק היא נותנת החסות המרכזית לתוכנית ■ השקופית של חברת הכבלים קידמה את העונה האחרונה של "אבודים" ■ HOT בתגובה: "בבזק מרגישים 'אבודים' אל מול התוכן של HOT. נקדם את הסדרה בתוכנית 'ארץ נהדרת'"
חברת האופנה הצרפתית בחרה ב-13 טניסאים, וביניהם גם המחבט הישראלי הבכיר, לפרסם את המותג בשנת 2010 ■ יצטרפו ל-25 טניסאים שמחזיקים בהסכמים עם LACOSTE
ככל שישודרו יותר פרסומות בתחנה הצבאית, כך יוכל משרד הביטחון להקטין את היקף המימון שלו לתחנה ■ תחנות הרדיו האזוריות נערכות למאבק, מחשש כי החוק יאפשר לגלי צה"ל לנגוס בעוגת הפרסום שלהן
חברת התעופה הלאומית של טורקיה מצטרפת למערך נותני החסות של מוליכת הליגה הספרדית, ותשלם לה 7.7 מיליון אירו בשנתיים וחצי הקרובות
11.3 מיליארד דולר הוציאו חברות מסחריות בארה"ב על ספונסרשיפ בספורט ב-2009 - ירידה של 100 מיליון דולר בהשוואה ל-2008
זהו ההסכם השני המשמעותי שחותמת קבוצת הכדורסל בימים האחרונים, אחרי שחתמה בשבוע שעבר עם רשת האופטיקה "עיניים" עבור 250 אלף שקל לעונה הקרובה
פלמנגו הברזילאית חתמה עם יצרנית המזון בטאבו על חסות חולצה בסך 12.5 מיליון דולר לעונה, היקרה ביותר בליגה המקומית; בעונה הקודמת העניקה בטאבו חסות דווקא לקורינתיאנס
אמנותהרשות השנייהאירועים ומינוייםלי-אור אברבךליגת העל בכדורגלנייקיספונסריםערוץ עשרפרסום בטלוויזיהפרסומות