לטענת הרשות השנייה, במשחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול קרואטיה בשבוע שעבר העלה ערוץ 10 שקופית חסות של AIG - והקטין לטובתה את תמונת המגרש לרבע מגודל המסך
אחרי שבירו גלאס, גם חברת "שעוני עדי" חתמה על הסכם פרסום עם קבוצת הכדורסל לעונה הקרובה ■ היקף העסקה: כ-400 אלף שקל
החברה תפרסם ב-3 המשחקים הקרובים של הצהובים בהיכל נוקיה ■ שבירו גלאס חתמה עם מכבי ת"א כדורסל על הסכם חסות בשווי חצי מיליון שקל לעונה הקרובה
הסכם החסות שנחתם בין Saloona לבין קרליין ונטורל פורמולה נשען על פרסום מבוסס תוכן
התחנה תוכל לשדר תשדירים הנותנים מידע על מבצעים והטבות לחיילים, ללא תיאור איכותי או השוואתי של המוצר או השירות
במסגרת ההסכם תהפוך החברה לנותנת החסות הראשית של הדאבליסטית בליגה ■ הקשר נוצר בעזרתו של שחקן העבר של האדומים, גילי לנדאו, שותף בחברת "אקזיט פיתוח ובינוי"
ראשי ליגת הכדורגל בארה"ב החליטו לפתוח ההסכם עם חברת הלבשת הספורט, 4 שנים לפני סיומו, כדי לחתום על חוזה משודרג ■ מדובר בעלייה של 33%, בהסכם שיסתיים בשנת 2018
רשות השידור תרוויח 2.8 מיליון שקל מחסויות בלבד - גידול של 20% לעומת העונה הקודמת ■ החסויות יינתנו על-ידי 7 גופים, בהם גם "ידיעות אחרונות"
חברת הביטוח, שעל מגעיה מול ההתאחדות לכדורגל וספורטפייב בנוגע לחוזה החסות פורסם לראשונה ב"גלובס", תשלם עבור ההסכם יותר מ-900 אלף דולר
שיתוף-הפעולה מופיע בתוכנית כפעילת התנדבותית של ההפקה, אך למעשה מדובר בפעילות מסחרית במסגרת חסות
חתמה על הסכם בשווי 10 מיליון ליש"ט לעונה הבאה למשחקי הפרמיירליג בלבד, ושואפת לקבל סכום דומה עבור המפעלים האחרים בהם תשתתף; במידה ותצליח, תצטרף לבאיירן וריאל מדריד כמכניסה הגדולה ביותר מחסויות חולצה
מדובר בהסכם המסחרי הגבוה ביותר מאז הוקמה מינהלת הליגה ■ בעונה הבאה הסכום יעמוד על 10 מיליון שקל ■ הפיס יוכל לצאת מההסכם בתום כל עונה
מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, טוען כי החסויות בשידורי המונדיאל בערוץ 1 אינן עומדות בכללים שהגדיר בג"ץ לחסויות - כגון איסור על הצגת מספרי טלפון בחסויות ואיסור על תיאור איכות המוצרים - ודורש לתקנן לאלתר
כך עולה ממסמך פנימי של חברת IMG, הסוכנות המייצגת את הגולפאי, שהגיע לאתר CNBC ■ הסוכנות עצמה הפסידה 4.6 מיליון דולר
בסקר שערכה חברת Echo Research בקרב 1,005 בריטים, נמצא כי רק 57% זיהו את המותג קוקה-קולה עם הגביע העולמי ■ 30% טעו לחשוב שדווקא נייקי היא הספונסרית של הטורניר
3 ימים לפני שריקת הפתיחה של המשחקים טרם נמכרה כל מכסת החסויות, אך ברשות לא מתכוונים להוזיל את עלות החבילות ■ בין נותני החסות: בנק דיסקונט, פיג'ו-סיטרואן, פיצוחי קליית גת ועיתון "ישראל היום"
אמנותהרשות השנייהאירועים ומינוייםלי-אור אברבךליגת העל בכדורגלנייקיספונסריםערוץ עשרפרסום בטלוויזיהפרסומות