4,000 טייסים של חברת התעופה הגרמנית דורשים העלאה של 7% ומעורבות בהחלטות האסטרטגיות של החברה ■ ההפסד הצפוי: 100 מיליון אירו ■ מנכ"ל לופטהנזה ישראל: "אני לא יודע אם הסיכסוך ייגמר, אך נראה כי תוך ארבעה ימים יימצא פיתרון זמני"
טייסים החמיצו את הנחיתה, אז תיאסר גישה ללפטופים במטוסים. ואם היו מורחים לק?
כך דורשת מהם הנהלת החברה ■ דרישת ההנהלה על רקע בדיקות שעורכת רשות התעופה האזרחית בחברת סאנדור בכל הנוגע לחידוש רישיון ההפעלה המבצעי של החברה שאמור לפוג בסוף חודש דצמבר
הטריגר ליוזמה של ליאור יבור להאשים את טייסי אל-על היה מייל שהופץ ביניהם, בו הופיעה "המלצה" לנסוע לאט יותר על הקרקע כדי להאריך את זמן הטיסה ולזכות בשכר נוסף ■ ועד העובדים: "תתנצלו, תגידו שאנחנו לא גנבים"
יבור, סמנכ"ל המבצעים, טען כי הטייסים מסיעים את המטוסים לאט מדי על הקרקע כדי להגדיל את משכורתם ■ אל-על: "מדובר בתגובה אבסורדית, שבה מנהל המתריע על חריגות הופך נשוא למתקפה של עסקני נציגות העובדים"
יבור, סמנכ"ל המבצעים, האשים את טייסי החברה כי הם מסיעים את המטוסים לאט מדי על הקרקע כדי להגדיל את משכורתם, וטען כי "זו גניבה ממעביד" ■ יו"ר ועד העובדים, יוסי לוי: "במכתבו הטיל יבור דופי בציבור עובדים שלם"
אל עלבית דין לעבודהדינה בן טל-גננסיההסכם קיבוציהסתדרות העובדים הכללית החדשהחברות תעופהטיסותעבודה בימי קורונהריאנאיירשביתה