חלק קטן מהתקציב יטופל ע"י לעומק התודעה ■ ראובני-פרידן החזיק בתקציב כשלג'ונסון&ג'ונסון היתה נציגות בישראל ■ ב-2010 פרסמה החברה בהיקף של 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון
בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט הנדל"ן בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
על תקציב הפרסום של פרויקט הנדל"ן, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר גלר-נסיס, פוגל-אוגילבי ואדלר-חומסקי ■ מסתמן כי את המדיה תקנה חברת יוניון הקשורה לשלמור
הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב
על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת
מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים
תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל
הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה
השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל
השופט יהודה זפט: "משלא הוצגו בפניי ראיות ישירות הסותרות את הצהרות אורן יוניוב וגיא גילברט משלמור - אני סבור כי אין די בראיות הנסיבתיות עליהן הצביעה המבקשת"
מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG
שילוח פועל מול המדיה כדי שראובני יקבלו עמלות יתר; במקרה אחד שילוח הסדיר ריטיינר רטרואקטיבי מול לקוח של ראובני; מקאן סייע לבחינת שדרוג המחשבים בראובני; וראובני מבקש לקנות מדיה "במחירי מקאן" והממונה על ההגבלים? מבחינתה אין שום בעיה
כזכור, שלשום קבע ביהמ"ש כי לאור פסק הבוררות שקיצר את צו המניעה נגד העסקת יוניוב בשלמור, פוקע צו המניעה הזמני שנקבע נגדו - אותו צו עליו התבססה בקשתו של ראובני-פרידן לביזיון, ולכן אין עילה לסנקציה
מכונית חשמליתמשרד התקשורתמשרדי פרסוםניגוד ענייניםעיקוליםפזקבוצת שלמהרכב סינירמי שלמורשוק הרכב