טרוקיה, שיחליף בתפקיד את מוטי קרן, עובד בחברה מזה 19 שנה ושימש בתפקידו האחרון כסגן נשיא של פעילויות המזון הקפוא של יוניליוור באיטליה
אביגד, ששימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"ל חברת בייגל בייגל, יחליף בתפקיד את שמוליק גולדברגר ששימש כמנכ"ל גלידת שטראוס במשך 12 שנים
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
מסרה כי הרכישה הופכת אותה לחברה הגדולה בעולם בתחום מרככי השיער ולשנייה בגודלה בתחום השמפו
עזר פישלר טען כי חברת יוניליוור משתהה בהקמת מתקן שיצמצם באופן ניכר את הזרמת השפכים לחופי הקריות, מה שמעיד על התנהלות פסולה מצדה
יעבור לניהול של חברת יוניליוור באשכול מדינות מאזור מרכז ומזרח אירופה ■ קרן עובד בחברת יוניליוור על גלגוליה השונים מזה כ-20 שנה
משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו
מפעל תלמה מזרים שפכים תעשייתיים שספיקתם השנתית היא כ-5 מיליון מ"ק ■ יוניליוור שבבעלותה המפעל לא תעמוד ביעד צמצום השפכים לו התחייבה
ענת גבריאל, סמנכ"לית הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור, מאמינה כי אין עוד חברה עם עוצמה ויכולת לשנות את השוק כמו יוניליוור ■ ל"גלובס" היא מספרת על הקרבות בתחום מרככי הכביסה והדאודורנטים: "המתחרים שלנו מתחילים להזיע"
מדובר במותג עם היקף מכירות עולמי של 1.16 מיליארד אירו ■ סמנכ"לית יוניליוור: נכפיל את נתח השוק שלנו בארץ ל-46%
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
עד כה החזיקה יוניליוור העולמית ב-51% מגלידת שטראוס, ועם השלמת העסקה היא תחזיק ב-90% מהמניות
תשיק בין היתר מוצר חדש בסדרת מגנום בשם Magnum Gold, טעמים חדשים של קרמיסימו, מוצרים חדשים לילדים, חטיף אגוזי גלידה ועוד
מיכל גולדמן, ששימשה כסמנכ"ל חטיבת הטיפוח ב-3 השנים האחרונות, מונתה לסמנכ"ל חטיבת הקטגוריות המקומיות ותמשיך לשמש גם כסמנכ"ל שירותי שיווק
למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס