יוניליוור

כתבות אחרונות

 

יוניליוור משיקה סדרת מרככי כביסה חדשה תחת המותג "בדין אקסטרה"

זאת בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל ; השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן

אילנית חיות 02.03.2009

ויסוצקי במגעים לרכישת השליטה בבייגל בייגל מידי יוניליוור

בייגל בייגל, הנמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל ומשפחת בייגל, מחזיקה בנתח שוק כספי של 63% מקטגוריית הבייגלה ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של 90 מיליון שקל ; ויסוצקי שואפת להתרחב לתחומים נוספים

אילנית חיות 11.02.2009

הגלובליזציה של הטעם: 4 מנכ"לים מסבירים איך מתאימים מוצרי מזון לטעם הישראלי

איך מצליחים לשמור על ערכי המותג הבינלאומי ועדיין להתאימו לשוק המקומי? בכירים ביוניליוור, שטראוס וברגר קינג הגיעו לתובנות לגבי הטעם הישראלי: חריף עדיף, הגודל כן קובע, והטעמים הפשוטים תמיד מנצחים

חגית אברון 08.02.2009

המיתון העולמי לא נגס בתוצאות יוניליוור: הציגה רווח נקי שעקף את תחזיות האנליסטים

קונצרן המזון רשם גידול של 58% ברווח הנקי ל-1.14 מיליארד אירו ; לא סיפק תחזית ל-2009 ולא אישרר את היעדים ל-2010

שירה חורש 05.02.2009

סיכום 2008 בשוק מוצרי הצריכה: תנובה, חוגלה וסנו עולות; שטראוס, קוקה-קולה ואסם יורדות

שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% ; תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים ; בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד

אילנית חיות 28.01.2009

בדיקת "גלובס": שירות הלקוחות של חברות המזון אדיב, מקצועי ומהיר - וגם הפיצוי נדיב

בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב ; חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן

אפרת אהרוני 28.01.2009

אדוורטייזינג אייג': יוניליוור, סוכנות הפרסום AKQA וגוגל נתנו את הטון באינטרנט ב-2008

תעוזה, שילוב נכון של האון-ליין עם האוף-ליין וטכנולוגיה שבאה לקראת המפרסמים הם 3 המרכיבים העיקריים בבחירת ה-"A List" של אדוורטייזינג אייג' בתחום המדיה הדיגיטלית ב-2008

אדוורטייזינג אייג' 25.01.2009

דירוג המפרסמים 2008: זינוק בהוצאות לפרסום של שטראוס, קוקה-קולה, סופר-פארם ויוניליוור

בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן ; רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

מגזין G: סיבה לדאגה לתעשייה הישראלית - לא רק בדרום: חברות בינלאומיות מתנתקות מהשטחים

מולטילוק, יוניליוור וסודה קלאב כבר התנתקו, והם לא לבד ; המטרה הבאה - הרכבת הקלה בירושלים ; לא מעט תעשיינים מעדיפים עדיין לעבוד בשטחים, אולם קשה להתעלם מנטישת מותגים חזקים והתהליך הזה עשוי להחריף בשנים הקרובות

איתי רום 02.01.2009

ירידה בכוחם היחסי של 10 הספקים הגדולים של רשתות השיווק

קבוצת תנובה רשמה גידול בנתח השוק שלה מ-16.1% ל-16.9% ; פרט לאסם, כל הספקים רשמו עליה במכירות - אם כי בקרב חלק מהם שיעור הצמיחה היה נמוך משיעור צמיחת השוק

אילנית חיות 10.12.2008

יוניליוור מחפשת קונה לחלקה בחברת "בייגל בייגל"

יונילוור מחזיקה כיום ב-51% מבייגל בייגל, והיתרה מוחזקת בידי משפחת בייגל ; הנימוק הרשמי של יוניליוור: הגברת המיקוד בליבת העסקים של החברה

יעל גרוס-אנגלנדר 26.11.2008

"חברות מזון הן האחרונות שנכנסות למשבר - אבל גם האחרונות שיוצאות ממנו"

השפעת המשבר הפיננסי עוד לא מורגשת ביוניליוור ישראל, אך למנכ"ל מוטי קרן יש איומים עכשוויים - כמו המלחמה בשופרסל על שטחי המדף והתחזקות המותג הפרטי ; האם עד שקרבות אלה יסתיימו, קרן עדיין יישאר בתפקידו?

אילנית חיות 30.10.2008

   456789101112131415161718   

   נמצאו 284 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 18