גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ינון לנדנברג

מנכ"ל חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק

עוד כתבות

"גם אני רוצה להקים סטארט-אפ ולעשות אקזיט"

ווימבלדון זה היסטוריה. העתיד של אנדי רם נמצא בסטארט-אפ: טניסאי העבר שותף ב-Pulse Play, חברה המייצרת צמיד שמציג לשחקנים בכל רגע נתון את תוצאת המשחק; המטרה? "אם המוצר יהיה פופולרי, אחת מחברות הטניס תקנה אותנו"

לפני כולם מייסדי אידיאולוג'יק תובעים את פובליסיס העולמית

ינון לנדנברג ודורון טל תובעים גם את יו"ר פובליסיס ישראל יורם באומן, וזאת בשל חילוקי דעות לגבי ערך מניותיהם בקבוצה בעת פרישתם ממנה

האם תעשיית הפרסום באינטרנט עומדת בפני עידן חדש?

הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?

ינון לנדנברג: "השיווק הדיגיטלי מת כי הוא נולד בחטא"

לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"

לפני כולם מייסד אידיאולוג'יק ינון לנדנברג עוזב את קבוצת פובליסיס

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס, אך על-פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו בעלי המניות הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו

פורום השיווק הישראלי משיק כנס בשיתוף אוניברסיטת ת"א

הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"

לפני כולם חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק תמוזג לתוך גלר-נסיס

המהלך הוא חלק מצעדי הרה-ארגון של אחזקות קבוצת הפרסום פובליסיס בישראל

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

לפני כולם מסתמן: ARC תמוזג לתוך פעילותה של אידיאולוג'יק

המיזוג הוא חלק ממהלך התייעלות של מערך הדיגיטל בקבוצת פובליסיס ישראל

קמפיין "מכונת הלייקים" של פובליסיס-אידיאולוג'יק זוכה בפרסים

הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית

פייסבוק שולטת: מה יקרה לרשתות החברתיות הישראליות?

אחרי שהרשת החברתית bona של אתר ynet נסגרה, הנתונים של גוגל טרנדס מראים ירידה במספר הגולשים במקושרים ובשוקס ■ האם פתיחת שוק הפרסום בפייסבוק בישראל תסמן את סופן של האלטרנטיבות המקומיות?

הכרה בינלאומית לקמפיין משולב של אידיאולוג'יק לנביעות

הקמפיין, שעשה שימוש בטכנולוגיית 'אוגמנטד ריאליטי', הופיע במגזין "Contagious" ונבחר לקמפיין השבוע של מגזין "Cream"

פובליסיס ישראל משיקה מערכת למדידה וניתוח של הפעילות במדיה החברתית

המערכת, שפותחה במשך כשנתיים, עתידה להתחרות במערכת הניטור וניתוח התוכן באזילה וב-Twisted fly

תוכנית חדשה בהנחיית לילך סיגן תעסוק בענף הפרסום והשיווק

"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד

מנכ"ל יוניסל: "השליטה של ה-iPhone בשוק - לא ודאית"

נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"

הבאנר מת? בין 8 ל-10 מיליון הקלקות על באנרים בחודש בישראל

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: אנחנו מצליחים להגיע ל-1.5 מיליון הקלקות בחודש" ; אופיר רשף מקרן בסמר ונצ'רס פרטנרס: "חלק גדול מחברות האינטרנט נסגרות כי פשוט אין צורך אמיתי במוצר שלהן"

בענף האינטראקטיב מעריכים: צפויה ירידה בהיקפי פרסום, אך המשבר טרם הגיע לישראל

בכירים בענף האינטראקטיב טוענים כי למרות המשבר הפיננסי והציפיות להאטה מסוימת בשוק, מוקדם לדעת מה יהיו ההשלכות על שוק הפרסום המקוון הישראלי