מקאן תל-אביב

כתבות אחרונות

 

קמפיין חודש יוני: דומינו'ס פיצה לאפלקציית וואן קליק פיצה

קמפיין וואן קליק פיצה, עם הפרזנטור הקבוע מאור כהן, הצליח להציג שוב את ה-DNA החדשני של הרשת ■ וגם: מה התובנה מאחורי השימוש בעובדי הרשת בפרסומות?

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2015
קופת חולים מאוחדת / צילום: תמר מצפי
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציב קופ"ח מאוחדת: באומן-בר-ריבנאי ומקאן עלו שלב

משרדי הפרסום ענבר-מרחב וליאו ברנט נותרו מחוץ להתמודדות ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2015
מלון דן אילת /צילום: סיוון פרג'
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת מלונות דן עובר למקאן

היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2015
אילן שילוח | לפני כולם

עמית משיח ימונה בספטמבר למנכ"ל משרד הפרסום מקאן

ריצ'י האנטר יישאר מנכ"ל קבוצת מקאן ויהיה אחראי על חיזוק פעילות הקבוצה בחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2015

באומן-בר-ריבנאי הוא הזוכה הגדול ב"קקטוס הזהב" 2015

(עדכון) - באומן זכה ב-26 פרסים, מתוכם שני פרסי זהב - אחד מהם הוא גם גרנד קקטוס, 13 פרסי כסף ו-11 פרסי ארד ■ במקום השני ובפער משמעותי: אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2015
קופת חולים מאוחדת / צילום: תמר מצפי
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

מכרז הפרסום של קופ"ח מאוחדת: 5 משרדים עלו שלב

המשרדים שעלו שלב הם מקאן, ענבר-מרחב, גיתם, באומן-בר-ריבנאי וליאו ברנט ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2015
אילן שילוח | לפני כולם

עמית משיח במו"מ על תפקיד המשנה למנכ"ל מקאן

מאחורי המהלך עומדת הכוונה לפנות זמן למנכ"ל מקאן, ריצ'י הנטר, לצורך הרחבת פעילות הקבוצה בתחום האינטרנט ובחו"ל ■ התפקיד הוצע גם לאלדד וינברגר, המשנה למנכ"ל מאקו

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2015
יוניליוור | לפני כולם

מקאן מוותר על תקציב הפרסום של מותג השוקולד קליק

קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
יוניליוור | לפני כולם

תקציב הפרסום של המותג קליק עובר למקאן ואלי

זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2015
אופטיקנה | לפני כולם

תקציב הפרסום של אופטיקנה עובר ממקאן לגיתם

התקציב, בהיקף של כ-18 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, טופל במקאן מאז 2009

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2015

קמפיין החודש של מארס: הפרסומת הבינלאומית של אבן קיסר

בענף הפרסום רגילים שהלקוח מגיש בריף, ואחרי כמה שבועות כבר יש קמפיין באוויר ■ במקרה של אבן קיסר, שביקשה קמפיין שיתאים גם לחו"ל, העבודה נמשכה כשנה ויצרה פרסומת מיוחדת שצולמה כולה ממצלמת רחף

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2015
יוסי ארז | לפני כולם

אחרי כשנה וחצי: מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, התפטר

את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2015
AIG
AIG | לפני כולם

ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי בשלב הגמר במכרז AIG

חברת הביטוח פרסמה ב-2014 בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2015
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2015

   456789101112131415161718   

   נמצאו 486 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 31